|

آنچلوتی در رادار برزیلی ها!

فدراسیون فوتبال برزیل بیخیال کارلو آنچلوتی نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد

کارلو آنچلوتی همچنان گزینه اول فدراسیون فوتبال برزیل برای هدایت سلسائو است و تغییری در لیست اولویت های آنها به وجود نیامده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ برزیلی ها می دانند که آنچلوتی با نتایج اخیرش در رئال مادرید، جایگاهش در این تیم را مستحکم کرده اما آنها همچنان به جذب کارلتو امیدوار هستند و می خواهند پس از پایان فصل جاری دوباره شانس خودشان را امتحان کنند. 

مسئولان فوتبال برزیل و در راس آنها رئیس فدراسیون این کشور، آنچلوتی را گزینه ایده آل هدایت تیم ملی می دانند و از طرف دیگر از علاقه رئال مادرید برای ادامه همکاری با آنچلوتی هم آگاه هستند. رئال مادرید در حال حاضر با آنچلوتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و فینال کوپا دل ری حضور دارد اما برزیلی ها به فراز و نشیب فوتبال و تغییر سریع شرایط هم امید بسته اند. 

در هر صورت برزیلی ها ترجیح می دهند که تا پایان فصل برای کارلو آنچلوتی صبر کنند. زمانی که فصل به پایان رسید و پرز شخصا اعلام کرد که آنچلوتی فصل آینده هم سرمربی رئال مادرید خواهد بود، آن موقع است که برزیلی ها به سراغ دیگر گزینه ها می روند. گفته می شود که ژوزه مورینیو و ژرژ ژسوس پیش از این در لیست برزیلی ها حضور داشتند و احتمال روی کار آمدن گزینه داخلی هم وجود دارد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی