|

صحبت های شیث رضایی علیه استقلال و سپاهان جنجالی شد!

کاپیتان سابق قرمزها می‌گوید پرسپولیس برنده دربی است اما برای قهرمان این دوره لیگ برتر کماکان نظر قبلی خودش را دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

لیگ برتر به لوج حساسیت رسیده و ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ هفته آینده یکی از مهم‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود؛ دربی که تساوی در آن کاملا به نفع سپاهان خواهد بود و به همین دلیل دو تیم برای برنده شدن بازی خواهند کرد. به بهانه در پیش بودن دربی به سراغ کاپیتان سابق پرسپولیس رفتیم تا با او در خصوص شرایط پرسپولیس صحبت کنیم. حرف‌های شیث رضایی را در ادامه می‌خوانید.

شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

خب متاسفانه در چند بازی به راحتی امتیاز از دست دادیم و همین موضوع ما را کمی از قهرمانی دور کرد و صدر جدول را از ما گرفت. واقعا نباید آن امتیازات را از دست می‌دادیم و اگر حتی یکی از آن بازی‌ها را می‌بردیم، الان با خیال راحت در صدر جدول بودیم و با آرامش کار می‌کردیم. با این حال شرایط تیم در چند بازی گذشته بسیار خوب بود و توانستیم در ۳ بازی قبلی پیروز شویم. امیدوارم تا پایان فصل هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

به نظرت پرسپولیس می‌تواند در این فصل به قهرمانی برسد؟

من اول فصل یک مصاحبه کردم و گفتم که می‌خواهند امسال سپاهان قهرمان شود. الان هم روی حرف خودم هستم و نظرم این است که این تیم قهرمان خواهد شد. تمام تلاششان این است که سپاهان قهرمان شود. با این حال پرسپولیس هم مدعی است و شانس قهرمانی وجود دارد.

ولی انصافا سپاهان هم تیم خوبی است و نتایج فوق‌العاده‌ای هم گرفته است.

من نگفتم سپاهان تیم بدی است، فقط می‌گویم دوست دارند این تیم قهرمان شود. قرار نیست برای قهرمانی یک تیم به آن‌ها کمک شود. می‌توانند رقبا را تضعیف کنند یا شرایطی را به وجود بیاورند که آن تیم مدنظرشان قهرمان شود. شما نگاه کنید داوری در این فصل چقدر برعلیه پرسپولیس بوده و چند پنالتی برای ما نگرفتند.

دربی پیش رو را چطور می‌بینی؟

خب فکر می‌کنم یکی از حساس‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را پیش رو داریم. بازی خوبی خواهد شد چرا که دو تیم برای برد می‌آیند و مساوی به درد هیچ تیمی نخواهد خورد. امیدوارم پرسپولیس مثل بازی قبل فوتبال هجومی را به نمایش بگذارد و بتواند با برد در دربی خودش را به صدر برساند. به نظرم پرسپولیس دربی‌بازهای بیشتری دارد و بازیکنان ما تجربه بیشتری از بازیکنان حریف دارند. استقلال هم تیم خوبی است ولی فکر می‌کنم پرسپولیس برنده خواهد شد.

ولی استقلالی‌ها معتقدند با این شرایط این روزهای تیمشان حتما برنده دربی هستند. حتی سرپرست مدیرعاملی این تیم هم گفت با ۳ گل پرسپولیس را شکست می‌دهیم.

خب این از اشتباه آن‌هاست که قبل از دربی کری می‌خوانند و خودشان را از پیش برنده می‌دانند. این خبرها نیست و نتیجه بازی در زمین مشخص خواهد شد. مطمئن باشید این کری‌خوانی استقلالی‌ها روز دربی یقیه‌شان را می‌گیرد و شرایط به نفع ما خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس باتجربه هستند و به این راحتی‌ها به استقلالی‌ها باج نخواهند داد.

یعنی خودت در طول سال‌هایی که در دربی بازی کردی برای تیم حریف کری نخواندی؟

اصلا این کار را نکردم. قبل از بازی من هیچوقت کری نمی‌خواندم چون می‌دانستم هر کسی آن هم در دربی کری بخواند، به ضررش تمام خواهد شد. بعد از بازی خب تیم برنده و بازیکنانش حق دارند کری بخوانند و این یک موضوع طبیعی است.

به نظرت ستاره دربی چه کسی خواهد بود؟

من فکر می‌کنم محمد عمری اگر شرایط بازی کردن را داشته باشد، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و ستاره دربی لقب بگیرد. به غیر از عمری، علیرضا بیرانوند و ترابی هم می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند و تاثیرگذار باشند.

در مورد بازی استقلال و هوادار حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد و هواداران پرسپولیس معتقدند بودند چند بازیکن هوادار کم‌کاری کردند. تو به عنوان یک فوتبالی نظرت در این رابطه چیست؟

ببینید من اصلا نمی‌خواهم به کسی اتهام بزنم و چیزی بگویم که حاشیه‌ساز شود. من کامل بازی را دیدم و واقعا نمایش چند بازیکن هوادار دور از انتظار و مشکوک بود. من فکر می‌کنم ارکان کمیته اخلاق و انضباطی باید به این مسائل ورود کنند و اگر مشکلی وجود داشت حتما برخورد کنند.

آن‌طور که اعلام شد استقلال از لیگ قهرمانان حذف شده، با این حال بازیکنان و مدیران این تیم معتقد بودند که دولت و وزارت ورزش به پرسپولیس کمک کردند و باید به آن‌ها هم کمک می‌شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

دقیقا چه کمکی به پرسپولیس شد؟ این افراد ناتوانی خودشان را گردن نمی‌گیرند و می‌خواهند پرسپولیس را شریک جرمشان کنند. خداراشکر آن‌طور که اعلام کردند، پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در بازی‌های آسیایی شرکت کند. من چند وقت قبل دیدم بازیکنان استقلال مدام اسم پرسپولیس را می‌آوردند. هرچه فکر کردم متوجه این کار نشدم ولی بهتر است وقتی در مورد باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبتی را بر زبان می‌آورند، مراقب باشند. آقایان استقلالی برای پول استراماچونی ۳ بار از دولت پول گرفتند ولی باز هم طلبکارند. کل دولت و وزارت ورزش در خدمت این باشگاه است تا طلب استراماچونی را بدهند. این‌که پول می‌گیرند ولی بدهی‌شان را نمی‌دهند چه ربطی به پرسپولیس دارد. خداراشکر در تلویزیون همه‌چیز روشن شد و آقای قربان‌زاده حقایق را مشخص کرد. وگرنه این‌ها همچنان از عالم و آدم طلبکار بودند. مگر برای پرداخت پول برانکو کسی به پرسپولیس کمک کرد؟ برانکو را فراری دادند، پولش را ندادند و پنجره پرسپولیس را بستند. کسی هم حرفی نزد و آب از آب تکان نخورد. مگر برای پول کالدرون پنجره پرسپولیس بسته نشد؟ استقلالی‌ها بهتر است سرشان به کار خودشان باشد و اسم پرسپولیس را نیاورند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی