|

توهین های عجیب کاسانو به مورینیو!

مطابق انتظار کاسانو صحبت های مورینیو را بی پاسخ نگذاشت و ادعای مورینیو در مورد درگیری او با مارکو لیوایا در تمرینات اینتر را نادرست دانست.

لینک کوتاه کپی شد

کاسانو، خبرچین مورینیو در رختکن اینتر را سگ دست آموز او دانست و مورینیو را مثل سبک بازی تیم هایش، حال به هم زن توصیف کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ کاسانو با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود گفت:

مزخرفات زیادی در مورد حرف های مورینیو می خوانم و می شنوم؛ اینکه او گفت لیوایا آمد و شرایط برای من سخت شد. دوران سخت من تا 18 سالگی بود چون در جایی زندگی می کردم که اگر در آنجا هوشیار نباشید، دوام نمی آورید. مورینیوی عزیز، مادرم به من یاد داد که از هیچ چیزی و هیچ کسی نترسم. با لیوایا در مورد همه چیز حرف زدیم و بعد از دو روز همان دوستان همیشگی شدیم.

جاسوس تو در رختکن اینتر، اطلاعات غلطی داده است. من و لیوایا با هم دعوا کردیم اما 20 نفر آنجا بودند و مانع درگیری فیزیکی ما شدند. به آن سگ دست آموزت [خبرچین مورینیو در رختکن اینتر] بگو من هرگز کُتک نخوردم. این چیزها مزخرف است دقیقا مثل خود تو که حال به هم زن هستی و سبک بازی تیم های تو. در طول زندگی ام هرگز از کسی کتک نخورده ام. شاید خوش شانس بوده ام. بازهم می گویم که مورینیو هیچ ارزشی برای فوتبال قائل نیست. در مورد سایر مسائل بعداً حرف می زنیم. خداحافظ مورینیو.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی