|

مدافع سابق آبی ها: نتیجه دربی قهرمان لیگ را مشخص می کند

مدافع تیم آلومینیوم اراک معتقد است مسئولان این باشگاه باید قرارداد رحمتی را تمدید کنند.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد فخرالدینی درباره شکست خانگی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: قبل از اینکه تیم حریف به گل برسد تقریباً بازی پایاپای بود. در مجموع معتقدم که در طول 90 دقیقه بازی بدی انجام ندادیم. چند موقعیت خوب هم داشتیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم، ولی نباید فراموش کرد که استقلال تیم بزرگی است و آنها توانستند با تجربه بیشتر در این بازی برنده شوند. این باخت اما چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وی در واکنش به صحبت‌های چند هفته قبل سیدمهدی رحمتی که گفته بود باشگاه باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کند تا بازیکنان و کادر فنی تکلیف خود را بدانند، تأکید کرد:

 ما در این فصل نتایج خوبی گرفتیم آنهم در حالی که از لحاظ بودجه تیم دوازدهم لیگ هستیم. این حرف را به این خاطر نمی‌زنم که در حال حاضر شاگرد رحمتی هستم، ولی این مربی عملکرد خوبی داشته و معتقدم باشگاه آلومینیوم باید رحمتی را حفظ کند. در فوتبال ثبات از هر چیزی مهمتر است و تیمی که ثبات داشته باشد موفق خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در پایان فصل قراردادش با این باشگاه به اتمام می‌رسد، در مورد اینکه چه تصمیمی برای فصل بعد دارد، تأکید کرد:

هنوز مشخص نیست سال بعد کجا هستم و آینده هم قابل پیش‌بینی نیست. باید دید در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، ولی از حالا زود است در موردش صحبت کنیم.

فخرالدینی درباره رقابت مدعیان قهرمانی و اینکه کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد، تصریح کرد:

با نتایجی که در این هفته رقم خورد، پیش‌بینی سخت شده است. من معتقدم نتیجه دربی سرنوشت قهرمانی را مشخص خواهد کرد. طبیعتاً هر کدام از دو تیم استقلال یا پرسپولیس برنده شوند، شانس اول قهرمانی خواهند بود و مساوی در این بازی هم شانس سپاهان را بیشتر می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی