|

درویش هم در مسیر مدیرعامل باشگاه استقلال؟!

این احتمال وجود دارد پس از فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز توسط سازمان خصوصی سازی کنار گذاشته شود.

لینک کوتاه کپی شد

حسین قربانزاده بارها و بارها از ترکیب مدیریتی باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام نارضایتی کرده و حالا تقابل او با نفرات حاضر در هیئت‌مدیره این دو باشگاه وارد مرحله جدید و علنی خود شده است. جایی که او به صراحت بار دیگر وعده حضور پرویز مظلومی و علی فتح‌الله‌زاده در دادگاه را داد و حالا با یک جمله، نشان داده که باشگاه پرسپولیس نیز از تیغ تیز او و همکارانش در امان نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ بر اساس آنچه در بیانیه اخیر سازمان خصوصی‌سازی آمده، «تاکنون انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه‌ها با وزارت ورزش» بوده اما «با توجه به اتفاقات اخیر و ضرورت تقویت هیئت‌مدیره دو باشگاه از منظر مالی، اقتصادی و حقوقی، با توجه به تفویض اعمال حقوق مالکانه دو باشگاه از سوی وزیر محترم امور اقتصادی» آن‌ها وارد عمل خواهند شد تا این تغییر را رقم بزنند.

این سازمان در آخرین جمله بیانیه خود این‌طور نوشته تا به‌نوعی تکلیف پرسپولیس و استقلال را روشن کند: «به‌زودی مجامع دو باشگاه تشکیل خواهد شد و تغییرات هیئت‌مدیره دو باشگاه انجام می‌شود.»

حالا باید دید با توجه به این بیانیه و نگاه سازمان خصوصی سازی، آیا رضا درویش مانده و به کارش در پرسپولیس ادامه می دهد یا اینکه...؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی