|

مدافع استقلالی سورپرایز جدید تیم ملی؟!

اسامی بازیکنان مدنظر امیر قلعه نویی برای پست دفاع چپ تیم ملی یک نکته مهم در خود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که انتظار می رفت تغییرات نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید به تغییرات متعدد در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی دیدار دوستانه با روسیه و کنیا منجر شد. تنها نکته مهم فهرست امیر قلعه‌نویی نه تنها حذف 8 بازیکن حاضر در جام جهانی قطر بلکه یک سورپرایز در دفاع چپ است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ سرمربی جدید تیم ملی تصمیم گرفته در این پست با خط زدن یک بازیکن باتجربه یعنی میلاد محمدی که از سال 2015 تا کنون در دو جام جهانی و یک دوره جام ملت‌ها حاضر بوده و در 48 بازی رسمی با پیراهن تیم ملی بازی کرده را خط بزند و میلاد زکی پور را جایگزین وی کند.

زکی‌پور که اخیرا دو سال در گل‌گهر زیر نظر قلعه‌نویی کار کرده، همواره یکی از بازیکنان ثابت این تیم بوده و باید دید با عملکردش در تیم ملی می‌تواند اعتماد ژنرال را حفظ کند یا نه. هر چند او در این خصوص کار بسیار سختی پیش رو دارد چرا که باید با مهره‌هایی همچون احسان حاج صفی، وحید امیری، صادق محرمی و رامین رضاییان رقابت کند.

نکته جالب تنها تغییر قلعه‌نویی در بخش دفاع چپ اینجاست که میلاد محمدی و میلاد زکی‌پور به لحاظ سن اختلاف چندانی با یکدیگر نداشته و به ترتیب 29 و 27 ساله هستند اما از حیث تجربه حضور در تیم ملی و بازی‌های بین المللی کارنامه‌ای کاملا متفاوت دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی