|

نقش مهم زاهدی‌فر در برد استقلال در اهواز!

یک تصمیم مهم از محمدحسین زاهدی‌فر نقش زیادی در برد استقلال برابر فولاد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

با گذشت چند روز از بازی استقلال برابر فولاد در ورزشگاه مملو از تماشاگر فولادآرنا، همچنان سوژه‌های جالبی از این مسابقه جذاب بیرون می‌آید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در شرایطی که پس از این مسابقه کادر فنی فولاد و بعضی از بازیکنان این تیم نسبت به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر که برای سومین فصل متوالی قضاوت بازی استقلال و فولاد در اهواز را برعهده داشت، انتقاداتی را وارد کردند، حالا می‌توان نقش غیرمستقیم او در پیروزی استقلال را با اعمال قانون دید!

1832471

ماجرا از این قرار است که پیش از به ثمر رسیدن گل اول استقلال توسط کوین یامگا، سعید مهری، هافبک آبی‌ها با یک شوت محکم قصد باز کردن دروازه فولاد را داشت که کریستوفر نت، گلر اتریشی فولاد با یک واکنش تماشایی توپ را راهی کرنر کرد.

اما بعد از این صحنه، سعید مهری که ماموریت ارسال ضربات شروع مجدد و کرنر به روی دروازه فولاد را بر عهده داشت، به سمت چپ رفت تا ضربه کرنر را بزند که در این لحظه محمدحسین زاهدی‌فر با نشان دادن طرف مقابل اعلام کرد ضربه کرنر باید از سمت راست به روی دروازه ارسال شود چرا که توپ پس از برخورد با دستان نت، از نیمه بالایی سمت راست دروازه خارج شده است.

1832472
زاهدی‌فر در این لحظه با دمیدن در سوت خود و نشان دادن طرف مقابل به بازیکنان استقلال اعلام کرد که باید از سمت مخالف ضربه کرنر را بزنند.

تصمیمی معمولی و قانونی که باعث شد هافبک این روزها آماده استقلال به طرف مخالف رفته و با ارسال کرنر از آن سمت، زمینه‌ساز گل اول استقلال توسط یامگا شود.

1832473
در حالی که سعید مهری ابتدا به سمت چپ رفته بود، با اعلام زاهدی‌فر به سمت راست تیم خود رفت تا کرنر را ارسال کرده و در ادامه هم دروازه فولاد باز شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی