|

نکونام جانشین امیر قلعه نویی می شود؟

باشگاه گل‌گهر مذاکره با نکونام و دیگر گزینه‌ها را برای جانشینی قلعه‌نویی تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ابوذر خواجویی مدیر روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان در خصوص اینکه تصمیم ای باشگاه برای انتخاب جانشین امیر قلعه‌نویی چیست، اظهار داشت: روز جمعه در جام حذفی با فولاد خوزستان بازی داریم و قلعه‌نویی در سیرجان حضور دارد. تمرینات زیر نظر او برگزار می‌شود. کادر فنی تیم ما نفرات با تجربه‌ای دارد. مجتبی سرآسیایی، سعید الهویی و هاشم بیگ‌زاده افراد با تجربه‌ای هستند. فعلاً با هیچ گزینه‌ای چه داخلی و چه خارجی مذاکره‌ای نداشتیم و تمرکز تیم روی بازی با فولاد خوزستان است. به کادر فنی تیم اعتماد کامل داریم و قلعه‌نویی هم در این بازی حضور دارد. امید زیادی داریم تا فولاد را ببریم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از آنا؛ وی افزود: در مورد وضعیت سرمربیگری گل‌گهر باید زمان بگذرد و منتظر ماند تا دید تصمیم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه درباره جانشین قلعه‌نویی چیست. صحبتم این است که کادر فنی تیم ما حتی با نبود امیر قلعه‌نویی، آدم‌های با تجربه‌ای دارد و فعلاً با همین کادر فنی ادامه می‌دهیم.

خواجویی در واکنش به اینکه احتمال دارد جواد نکونام سرمربی گل‌گهر شود، عنوان کرد:

نه چنین احتمالی نیست. به ضرس قاطع این موضوع تکذیب می‌شود. باشگاه گل‌گهر با هیچ گزینه‌ای از جمله جواد نکونام مذاکره‌ای نداشته است. نه تلفنی، نه حضوری، نه کتبی و نه شفاهی، مذاکره‌ای انجام نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها