|

راموس در تور النصر؟!

روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که سرخیو راموس تصمیم نهایی خود را برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به سران باشگاه اعلام کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

سرخیو راموس بعد از سال‌های درخشش در رئال مادرید تابستان دو سال قبل تصمیم به جدایی از کهکشانی‌ها گرفت. این بازیکن اسپانیایی باتجربه بعد از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت که پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کند و با تیم پاریسی قرارداد دو ساله امضا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ راموس فصل دوم حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می‌کند. قرارداد او تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. او تصمیم نهایی خود را به سران باشگاه اعلام کرده است و در تابستان از این تیم جدا می‌شود.

روزنامه اکیپ در گزارش خود نوشت: راموس در دیداری که با سران پاری سن ژرمن داشته، اعلام کرده که پیشنهاد‌های خوب از لیگ عربستان دارد و به همین خاطر قراردادش را تمدید نمی‌کند و در تابستان از پاری سن ژرمن جدا می‌شود.

راموس در فصل نخست حضورش در پاری سن ژرمن به خاطر آسیب‌دیدگی‌های پیاپی که داشت تنها چند بازی برای تیمش انجام داد، اما در فصل جاری در بیشتر بازی‌ها برای تیم پاریسی به میدان رفته است.

گزارش‌ها حاکی از این است که باشگاه النصر که اخیرا کریستیانو رونالدو را جذب کرد، سخت به دنبال این مدافع اسپانیایی باتجربه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها