|

اعتراض باشگاه استقلال به حکم سرمربی تیم پیکان

باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی در رابطه با سرمربی پیکان معترض است.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال رای کمیته انضباطی در خصوص سرمربی و مربی پیکان به خاطر اتفاقات بازی با استقلال را اعلام کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بر اساس حکم کمیته انضباطی، سرمربی پیکان به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم که یک جلسه آن به مدت۶ ماه تعلیق می شود، محروم شد و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین علیرضا رهقی، مربی پیکان به دلیل رفتار غیرورزشی باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت۶ ماه محروم شد. تیم پیکان نیز به خاطر داشتن ۶بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

فرشید سمیعی در این مورد گفت: از آنجایی که سرمربی پیکان شاکی خصوصی داشت و ما شکایت کرده بودیم، به محض ابلاغ رای کمیته انضباطی به آن اعتراض می‌کنیم. به هیچ عنوان این رای را قبول نداریم. منتظر ابلاغ آن هستیم تا شکایت‌مان را در کمیته استیناف مطرح کنیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص ثبت شکایت رسمی سیاوش یزدانی از این باشگاه در کمیته وضعیت، عنوان کرد: هنوز چیزی به دست ما نرسیده است. هنگامی که شکایت ابلاغ شود، متناسب با آن واکنش نشان می‌دهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی