|

اعتراض کارمندان باشگاه پرسپولیس به دریافت نکردن حقوق!

کارمندان باشگاه پرسپولیس در اعتراض به دریافت نکردن حقوق های خود تجمع کردند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از اعتصاب چند ماه قبل بازیکنان و مربیان پرسپولیس در آستانه دربی بابت پرداخت نشدن 5 درصد از مطالبات فصل گذشته، حالا نوبت به کارمندان باشگاه رسیده تا صدای اعتراض خود را به گوش مدیران پرسپولیس برسانند چرا که باشگاه پرسپولیس برای چندمین بار در سال جاری، موفق به پرداخت حقوق کارمندان خود نشده که آخرین آن به عقب افتادن حقوق 2 ماه اخیر مربوط می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس با اعلام این خبر نوشت: در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق طی 2 ماه اخیر، کارمندان باشگاه در روزهای گذشته در سالن کنفرانس و روابط عمومی باشگاه تجمع کرده و دست از کار کشیدند تا بلکه رضا درویش ، شنونده مشکلات آن‌ها باشد و قدمی برای پرداخت حقوق بردارد و مشکلات را برای آن‌ها حل کند اما درویش حاضر به دیدار با کارمندان پرسپولیس نشد تا آن‌ها دست خالی پس از چند ساعت کار نکردن، بروند.

امروز هم تعدادی از کارمندان خواهان دیدار با درویش بودند اما موفق به دیدار با او نشدند و مشخص نیست در شرایط اقتصادی فعلی و نزدیکی به پایان سال، چه زمان معوقات کارمندان پرداخت می‌شود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اخیرا قرارداد 50 میلیارد تومانی با لئاندرا پریرا بسته و کارمندان از این موضوع معترض هستند و می گویند اگر پولی در باشگاه وجود دارد چرا آن‌ها نباید به حق خود برسند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها