|

یحیی بی خیال یک تاکتیک نمی شود!

گل محمدی مثل همیشه تیمش را با دو هافبک دفاعی راهی میدان خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بازی با دو هافبک دفاعی از زمان حضور گل محمدی در پرسپولیس به امری نهادینه در ترکیب سرخ ها تبدیل شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این گونه سرخ های تهرانی تحت هر شرایطی بدون توجه به حریف و نتیجه بازی باید با دو هافبک دفاعی بازی کنند. چه در دیدارهای حساس مقابل سپاهان و استقلال و تراکتور و چه در بازی مقابل ملوان، نفت مسجد سلیمان و...!

داخل و خارج از خانه هم ندارد. حتی نتیجه هم نمی تواند تغییری در این تدبیر داشته باشد. کما این که سرخ های تهرانی در حالی که هفته قبل در تهران و مقابل تماشاگران خودی، در آستانه از دست دادن صدرنشینی بودند نیز با همین روش بازی کرده و در دقیق پایانی بازی یک هافبک دفاعی بیرون رفت و درحالی که همگان در انتظار حضور یک بازیکن هجومی تر بودند، یک هافبک دفاعی دیگر راهی میدان شد!

تنها بازی که پرسپولیس برای تغییر نتیجه یک هافبک دفاعی را بیرون کشید و یک مهاجم اضافه کرد به هفته یازدهم و رویارویی پرسپولیس با مس کرمان مربوط می شود. در بازی که یحیی گل محمدی به دلیل بیماری حتی در استادیوم آزادی هم حاضر نبود و اوسمار دستیار برزیلی او تعویض ها را انجام داد. در حالی که پرسپولیس و مس کرمان نیمه اول را با تساوی به پایان رساندند، مربی برزیلی دست به تغییر زد و شیخ دیاباته را به جای کامیابی نیا وارد زمین کرد تا با حضور لوکادیا و دیاباته از دو مهاجم تخصصی بهره بگیرد.

 

 

بر همین اساس است که پیش بینی می شود پرسپولیس در بازی فردا مقابل نفت آبادان هم با دو هافبک دفاعی راهی میدان می شود که یکی از آن ها قطعا میلاد سرلک است. شنیده می شود در این بازی کمال کامیابی نیا  کنار میلاد سرلک به میدان رفته تا 230 امین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام دهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها