|

رئال مادرید - ام باپه؛ هنوز شدنی است!

علاقه بین رئال و ام باپه هنوز به انتهای خود نرسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

خبرنگاران متعددی معتقدند که رئال مادرید و کیلیان ام باپه همچنان پشت پرده در ارتباط هستند و بالاخره دیر یا زود این انتقال صورت خواهد گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید در این خصوص می گوید:

نمی گویم ام باپه در آستانه انتقال به رئال مادرید است، من می گویم: رئال مادرید و ام باپه در تماس هستند. درهای باشگاه قطعاً به روی او بسته نشده است و ام باپه همچنان می خواهد به رئال مادرید ملحق شود، این 100% واقعیت دارد. رئال مادرید هم هنوز ام باپه را می خواهد، مهم نیست که چقدر بر خلاف این صحبت تأکید کنند. آنها به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط هستند اما می خواهد مسئله را بسیار بی سر و صدا و محتاطانه پیش ببرند. 

از طرفی دیگری، کارلوس کارپیو از مارکا هم گفت:

من با ماریو در این خصوص موافقم. نمی دانم طی یک یا دو سال آینده این اتفاق بیافتد یا نه، اما روزی را می بینم که ام باپه برای رئال مادرید بازی می کند. او می خواهد برای رئال مادرید بازی کند و فلورنتینو پرز هم در این زمینه ها باهوش است.

گفته می شود که پاری سن ژرمن از رویای کیلیان ام باپه برای بازی در سانتیاگو برنابئو آگاه است و می دانند که او قید این رویا را نزده است. منبعی از داخل باشگاه فرانسوی هم می گوید: " تنها باشگاهی که می تواند او را از پاریس خارج کند، رئال مادرید است."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها