|

اعتماد سرمربی پرسپولیس به چند نام جدید

چند پدیده جوان دیروز در ترکیب تیم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

این طور که به نظر می رسد درخشش بازیکنان جوان پرسپولیس که ساخته و پرداخته تیم های پایه و آکادمی، تنها به بازی های دوستانه سرخ ها ختم می شود و این نفرات جایی در تفکرات سرمربی پرسپولیس برای بازی های رسمی در لیگ و جام حذفی نداند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همان طور که همین بازیکنان جوان در بازی دوستانه قبلی پرسپولیس که در مقطعی دیگر از تعطیلات لیگ برگزار شد، مقابل تیم فولاد خوش درخشیدند اما این درخشش همان جا ختم شد و هیچکدام در بازی های لیگ و رسمی به میدان نرفتند.

از این رو پیش بینی می شود با وجود درخشش چند بازیکن جوان در ترکیب دیروز پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین باز هم بعید است در ادامه لیگ مورد توجه قرار گیرند.

نفراتی چون علیرضا خدادادی و امیر حسین نوری که در بازی دیروز به عنوان مهاجم و هافبک عملکرد خوبی داشتند و حتی گلزنی هم کردند تا به نوعی نشان دهند درخشش آن ها در بازی های دوستانه قبلی بی دلیل نبوده است. بازیکنانی 20 ساله که به نظر می رسد با توجه بیشتر می توانند برای سال ها در پرسپولیس بدرخشند اما بعید است سرنوشتی بهتر از بقیه بازیکنان جوانی که در سه سال اخیر پیراهن سرخ را به تن کردند، پیدا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی