|

یک بازیکن جواب باشگاه پرسپولیس را نمی دهد!

مسئولان باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد با مهاجم مصدوم فصل پیش را در دستور کار قرار دادند.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی آل‌کثیر، مهاجم پرسپولیس که به دلیل پارگی رباط صلیبی، مدت زیادی را از میادین دور بود حالا به شرایط بازی برگشته و حتی اخیرا در تمرینات گروهی پرسپولیس هم شرکت کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ درحالیکه گفته می‌شد یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس از عملکرد آل‌کثیر رضایت دارند و قرار است قرارداد این بازیکن خوزستانی تمدید شود اما چند روزی است که او در تمرینات سرخپوشان حاضر نمی‌شود و حتی جواب تلفن مدیران باشگاه را هم نمی‌دهد.

این بازیکن ۳۲ ساله در چند فصل گذشته گل‌های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده و محبوب هواداران شده است. او دی ماه سال گذشته و در جریان بازی مقابل شهرخودرو در مشهد، دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد. با این حال، آل‌کثیر دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و شنیده می‌شود از دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد خوبی دریافت کرده است.

با این حال باید دید طی روزهای آینده و تا پیش از ادامه دیدارهای لیگ برتر تکلیف آل‌کثیر چه می‌شود. مشخصا در صورت تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر، احتمال جدایی مهدی عبدی یا حامد پاکدل از پرسپولیس وجود خواهد داشت و با توجه به ترافیک خط حمله، بعید نیست که حتی هر دو بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها