|

برترین گلزنان جام جهانی 2022 قطر

بهترین گلزنان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر هر کدام سه گل به ثمر رسانده اند.

لینک کوتاه کپی شد

دور گروهی جام جهانی 2022 قطر با معرفی تیم های صعود کننده به مرحله حذفی به پایان رسید. مرحله یک هشتم نهایی مسابقات از امروز آغاز می شود و هلند – امریکا، دیدار آغازین خواهند بود؛ در این دیدار گاکپو از هلند می تواند با گلزنی مقابل امریکا به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان تورنمنت قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در جدول برترین گلزنان جام جهانی تا پایان مرحله گروهی، پنج بازیکن به صورت مشترک رتبه نخست را به خود اختصاص داده اند. در بین این بازیکنان فقط انر والنسیا از اکوادور است که با توجه به حذف تیمش، فرصتی برای بیشتر کردن گل‌های خود ندارد و به مرور شاهد نزول او در جدول خواهیم بود.

کودی گاکپور (هلند)، آلوارو موراتا (اسپانیا)، کیلیان امباپه (فرانسه) و مارکوس رشفورد (انگلیس) چهار بازیکن سه گله دیگر جام جهانی 2022 تا پایان دور گروهی هستند. این بازیکنان برخلاف مهاجم اکوادور، شانس این را دارند تا با افزایش شمار گل‌های خود برای آقای گلی تلاش کنند؛ البته اگر تیم های آنها نیز با صعود به مراحل بالاتر، شرایط را برای گلزنی آقای گل ها فراهم کنند.

کاگپو اگر امشب مقابل امریکا گل بزند، به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان جام جهانی خواهد شد. هر سه رقیب دیگر او در روزهای آتی بازی خواهند کرد.

در جدول بهترین پاسورهای دور گروهی جام هم هری کین با 3 پاس گل، به تنهایی در صدر حضور دارد و بعد از او چند بازیکن با دو پاس گل را می بینیم که مطرح ترین آنها جوری آلبا (اسپانیا) وینی جونیور (برزیل) و ایوان پریشیچ (کرواسی) است.

کاپیتان تیم ملی انگلیس با وجود اینکه در گلزنی موفق نبوده ولی با سه پاس گل، بهترین پاسور دور گروهی جام جهانی لقب گرفت.
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی