|

پیشنهاد چند تیم به ستاره ملی پوش پرسپولیس!

فعلا دعوت نامه رسمی به دست پرسپولیس نرسیده و پورعلی گنجی هم تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از

طبیعی است که بعد از پایان رقابت های جام جهانی اخباری در مورد لژیونر شدن برخی از بازیکنان داخلی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شود و طی دو روز اخیر این شایعات در مورد مرتضی پورعلی گنجی به اوج خود رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مدافعی که در ابتدای فصل پس از سال ها حضور در خارج از ایران و رهایی از بند مصدومیت، به فوتبال ایران برگشت و پرسپولیسی شد. اعتماد یحیی گل محمدی به این مدافع تجربه بار دیگر پورعلی گنجی را احیا کرد و برگشتان کی روش نیز اقبال خوش این مدافع بابلی را تکمیل کرد تا مدافعی که حتی در لیست 50 نفره کی روش هم نبود به یک باره 270 دقیقه برای تیم ملی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا به میدان برود و شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان را نیمکت نشین کند.

از این رو شنیده می شود که پورعلی گنجی از چند تیم قطری و اماراتی پیشنهادهای خوبی دریافت کرده و احتمال جدایی او در نیم فصل زیاد است. در این بازه یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به طرفداری گفت:

تا به این لحظه باشگاه پرسپولیس هیچ دعوت نامه یا پیشنهاد رسمی و کتبی مبنی بر جذب پورعلی گنجی دریافت نکرده است. ضمن این که این مدافع باتجربه با ما قرارداد دارد و بعید است درویش و گل محمدی با جدایی او موافقت کنند. ضمن این که خود پورعلی گنجی نیز تمایلی به جدایی از پرسپولیس ندارد.

به هر روی آن چه که قطعی به نظر می رسد این است که پورعلی گنجی تا پایان فصل با پرسپولیس خواهد بود و بعید است اخباری که در مورد جدایی او در نیم فصل منتشر می شود، واقعیت داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها