|

جام ملت های آسیا با کی روش؟!

کی‌روش برای سومین دوره پی در پی توانست همراه تیم ملی ایران در جام جهانی حضور پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

کی‌روش امیدوار بود در 69 سالگی بتواند خاطره شیرین صعود از مرحله گروهی را که همراه تیم ملی پرتغال به‌دست آورده بود، در تیم ملی ایران هم به‌دست آورد و دستاوردی تاریخی را از خود در فوتبال ایران به جای بگذارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ اوضاع مطابق انتظار سرمربی پرتغالی پیش نرفت و شب گذشته تیم ملی ایران با قبول شکست مقابل تیم ملی آمریکا از گردونه رقابت‌های جام جهانی 2022 کنار رفت.

سومین جام ملت‌ها با مرد پرتغالی؟

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در آستانه جام جهانی 2022 سکان هدایت یوزهای ایرانی را پذیرفته بود که او قراردادی مشروط با فدراسیون فوتبال به مدت 4 ماه به امضا رسانده بود و طبق گفته مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است بعد از اتمام جام جهانی، عملکرد کارلوس کی‌روش مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورت رضایت طرفین، قرارداد این سرمربی پرتغالی تا پایان جام ملت‌های آسیا 2023 تمدید شود.

کی‌روش اما شب گذشته و در شرایطی که هنوز آینده همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران مشخص نیست، در چند نوبت در صحبت‌های خود بعد از اتمام دیدار مقابل تیم ملی آمریکا و حذف ایران از جام جهانی، اشاره‌ای به آینده داشت که نشان می‌دهد سرمربی پرتغالی تمایل به ادامه همکاری دارد و تمدید قراردادش تا پایان جام ملت‌های آسیا 2023 اتفاق دور از ذهنی نیست.

باید سعی کنیم بازی‌های بعدی را ببریم!

سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری شب گذشته و بعد از پایان دیدار مقابل تیم ملی آمریکا، با ستایش عملکرد شاگردانش از آینده صحبت کرد و گفت: «وقتی که با آن‌ها روزانه کار می‌کنم و می‌بینم که چقدر به کارشان علاقه دارند و می‌بینم که می‌خواهند کارشان را نشان دهند، ایران از فوتبال پشتیبانی می‌کند، خوشحال می‌شوم که ایران سهمی از این کار داشته باشد و نماینده فوتبال ایران باشم».

کارلوس کی‌روش با تاکید بر این موضوع که ایران باید برای موفقیت در مسابقات بعدی خودش را آماده کند، توضیح داد: «نمی‌خواهم درباره چیزهای دیگر صحبت کنم. در سال 2014 و 2018 هم همین اتفاقات برای ما رخ داد اما زندگی جلو می‌رود. بازی‌های بعدی می‌آید و چیزی که باید انجام دهیم این است که منتظر مسابقات دیگر باشیم و سعی کنیم بازی‌های بعد را ببریم».

کی‌روش در جام‌های جهانی 2014، 2018 و 2022 سکان هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته و همچنین در جام ملت‌های 2015 و 2019 هم به عنوان سرمربی ایران فعالیت می‌کرد و می‌توان از صحبت‌های او اینگونه برداشت کرد که سرمربی پرتغالی آماده حضور در سومین دوره متوالی جام ملت‌ها به عنوان سرمربی تیم ملی ایران است و باید دید واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال در قبال صحبت‌های کی‌روش و البته آینده این سرمربی پرتغالی در فوتبال ایران چیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها