|

نظر جالب کارشناس آمریکایی در مورد تیم ملی ایران و کی روش

کارشناس فوتبال آمریکا: کی‌روش مربی باهوشی است و تیم سختی دارد و برای متوقف کردن پولیشیچ تمرکز خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

براد فریدل در گفت‌وگو با روزنامه dailymail اظهار داشت: تیم ایالات متحده در حالی که سرنوشت جام‌جهانی در دستان خودشان است، دقیقاً همان جایی هستند که می‌خواهند باشند زیرا آنها می‌دانند که برابر انگلیس بسیار خوب بازی کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ وی اظهار داشت: اکنون تمرکز تیم ملی آمریکا روی بازی با ایران است. تساوی ایالات متحده با انگلیس به جهان نشان داد که این تیم چقدر می‌تواند خوب باشد اما ایران به رهبری کارلوس‌کی‌روشِ باهوش، راهیابی آمریکا به یک شانزدهم نهایی را سخت خواهد کرد.

فریدل ادامه داد: من در مورد بازی ایران همان احساسی را دارم که قبل از مسابقات داشتم، یعنی عصبی هستم. حالا از ما انتظار می‌رود که پیروز شویم، موقعیت ایجاد کنیم، مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و بازی مقابل ایران را ببریم. از نظر تاریخی، ما در این زمینه خوب نبودیم. من نمی‌گویم که این کار را انجام نمی‌دهیم، اما من را عصبی‌تر می‌کند و این یک جام‌جهانی شگفت انگیز است. من سرمربی ایران، کارلوس کی روش را به خوبی می شناسم.

وی بیان داشت: کی‌روش آن زمان مربیگری مترو استارز نیویورک نیوجرسی را برعهده داشت. زمانی که او دستیار سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد بود و من در بلکبرن بودم، در منچستر دور از او زندگی نمی‌کردم. آن موقع با او آشنا شدم. به عنوان یک مربی، بسیار پرتلاش است و ضمن آنکه او یک نظم دهنده ساختارمند است. او مرد بسیار باهوشی است. ایران او را زمانی انتخاب کرد که تنها دو ماه قبل از جام‌جهانی بود. او می‌تواند ایران را به پیروزی برساند.

این کارشناس فوتبال آمریکا یادآور شد: پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل ولز و جشن گرفتن بازیکنان با او بعد از سوت پایان را تماشا کردم. کارلوس برنامه تاکتیکی خود را حول محور توقف نیروهای تهاجمی تیم مقابل، قرار خواهد داد. آن‌ها ممکن است به دنبال متوقف کردن کریستین پولیشیچ و هافبک ایالات متحده باشند اما من فکر می‌کنم که او عمدتاً روی متوقف کردن پولیشیچ تمرکز خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها