|

کی روش به ستاره تیم ملی چه گفت؟

سیدحسین حسینی که در دیدار اول مقابل انگلیس با مصدومیت بیرانوند از ناحیه بینی وارد میدان شده بود 6 گل از حریف گردن کلفت ایران خورد.

لینک کوتاه کپی شد

بسیاری بر این باور بودند که سیدحسین حسینی دیگر آن دروازه بان قبل نمی‌شود و در بازگشت به تهران برای بازی دربی عملکردی ناامیدانه خواهد داشت اما حسینی در مصاف مقابل تیم ملی ولز و در کمال ناباوری بار دیگر دروازه بان اصلی تیم ملی شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ کی‌روش با این اقدام خود علاوه بر کمک به تیمی که رهبری و مسئولیت نتایجش را بر عهده داشت غرور شکسته حسینی را نیز ترمیم کرد تا این بازیکن با جان و دل برای سه هدف بجنگد. او فقط به دروازه بان استقلالی تیم ملی گفته بود که همچنان باورش دارد.

افراد نزدیک به تیم ملی خبر می‌دهند حسین حسینی هم با شنیدن این حرف سرمربی‌اش در ابتدا برای اثبات توانایی‌های خودش درخشید، سپس برای پاسخ به اعتماد کارلوس کی‌روش مبارزه کرد و در نهایت برای موفقیت تیم کشورش تا پای جان ایستاد. او سه هدف عمده داشت تا در مجموع بار دیگر همان رکورددار کلین شیت دروازه‌بانی در لیگ برتر شود.

حسینی با درخشش در دقایق ابتدایی، میانی و پایانی بازی در چند صحنه خطرناک مانع از باز شدن قفس توری تیم ملی شد تا از این طریق اعاده حیثیت کرده و خودش را یک دروازه‌بان شش‌دانگ، آماده برای بازی مقابل آمریکا و پس از آن دربی مقابل پرسپولیس نشان بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها