|

ستاره انگلیس ترکیب ایران را تغییر می دهد؟

آیا کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس باعث تغییر اجباری در خط دفاعی تیم ملی خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

کی‌روش مثل همیشه دوست ندارد دستش تا لحظه آخر رو نشود و به همین دلیل هنوز مشخص نیست که او از چه مدافعانی در قطر استفاده خواهد کرد هر چند که به نظر می‌رسد محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از نفرات اصلی تیم او باشد و شجاع خلیل‌زاده نسبت به سایر مدافعان میانی، شانس بیشتری برای بازی در جام جهانی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه شاید کی‌روش تصمیم بگیرد شجاع خلیل‌زاده را جلوی انگلیس به سمت راست خط دفاعی ببرد تا با حضور او، قدرت دفاعی ایران مقابل هری کین و شاگردانش بیشتر شود.

در چنین شرایطی، گزارشی که در یکی از روزنامه‌های ورزشی منتشر شده نشان می‌دهد که توانایی هری کین در گرفتن خطا از مدافعان حریف، شاید کی‌روش را مجبور به تغییراتی در خط دفاعی تیمش کند.

بر اساس این گزارش، شجاع خلیل‌زاده جزو مدافعانی است که علاقه زیادی به درگیر شدن با بازیکن حریف دارد و همین موضوع می‌تواند جلوی انگلیس و هری کین او را به دردسر بیندازد. روزبه چشمی هم تکل‌های خطرناکی می‌زند که هری کین به راحتی می‌تواند از این موضوع به نفع خودش سواستفاده کند.

حالا باید منتظر ماند و دید کارلوس کی‌روش – که قطعا شناخت بسیار خوبی از انگلیس و بازیکنانش ندارد – چه تدبیری برای آن بازی خاص خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها