|

مدافع فیکس انگلیس به جام جهانی می رسد؟!

چند هفته قبل بود که مصدومیت ریس جیمز، دفاع راست چلسی و تیم انگلیس، از ناحیه زانو باعث شد حضور او در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

پزشکان اعلام کردند که این ستاره انگلیسی برای بهبود کامل به شش تا هشت هفته زمان نیاز دارد و بر اساس این تخمین انگلیس به این نتیجه رسیده بود که جیمز را در جام جهانی در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما صحبتهای اخیر گراهام پاتر، سرمربی چلسی، و گزارش‌هایی در رسانه‌های انگلیسی درباره خوش‌بینی اطرافیان ریس جیمز به روند بهبود مصدومیت او بار دیگر گرت ساوت‌گیت و سه‌شیرها را به رسیدن این مدافع به جام جهانی قطر افزایش داده است.

گراهام پاتر امروز در صحبت‌های خود درباره ریس جیمز گفت:" متاسفانه نمی‌توانیم انتظار معجزه داشته باشیم ولی روند پیشرفت ریس خیلی خوب پیش می‌رود. او امروز در زمین تمرین حاضر شد و کمی دوید. اما به جز این اطلاعات بیشتری نمی‌توانم بدهم. هنوز برنامه زمان‌بندی مشخصی درباره زمان بازگشت او نداریم و بستگی دارد که بدنش چطور واکنش نشان می‌دهد. نمی‌خواهیم بیش از حد عجله کنیم. در نهایت خود ریس و دکترها و فیزیوتراپها هستند که تصمیم می‌گیرند. ولی خود ریس جیمز خوش‌بین است و باید هم باشد".

با اینکه صحبتهای پاتر نشان داد او در بازی پیش روی تیمش مقابل منچسترسیتی نمی‌تواند از جیمز استفاده کند اما این خبر برای گرت ساوت‌گیت و تیم ملی انگلیس امیدهای جدیدی بوجود آورده چرا که آنها تا پیش از اولین بازی‌شان در جام جهانی 12 روز دیگر فرصت دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی