|

ستاره محبوب ساپینتو در استقلال

سعید مهری در بازی برابر نساجی در سوپرجام فوتبال ایران دقایقی برای استقلال به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

این فصل برای سعید غیر منتظره شروع شد. در حالی که در نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی از جدایی او از جمع آبی‌ها به گوش می‌رسید اما مدیران وقت استقلال قرارداد او را تمدید کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ پس از اینکه ساپینتو تمرینات استقلال را شروع کرد، مخالفت خود را با جدایی سعید مهری اعلام کرد و گفته بود که به این بازیکن نیاز دارد. در شروع فصل به نظر می‌رسید مهری مثل فصل گذشته یک نیمکت نشین محض باشد اما رفته رفته حتی به ترکیب اصلی هم رسید.

مهری با عملکردش هواداران استقلال را هم مجاب کرد که به او فرصت دوباره‌ای بدهند. اگرچه او تا این لحظه موفق به ثبت گل یا پاس گل نشده اما کاملا در خدمت تیم بوده و خواسته‌های ریکاردو ساپینتو را به اجرا درآورده است.

دوندگی بالای این بازیکن در کنار اجرای صحیح پرسینگ دقیقا همان خواسته‌ای است که ساپینتو از هافبک‌های روی دست چشمی می‌خواهد. کاری که تا اینجای فصل مهری و رضاوند در اجرای آن موفق‌تر بوده‌اند.

حالا مهری در حالی دومین جام خود با پیراهن استقلال را بدست می‌آورد که این بار برخلاف قهرمانی در لیگ بیست و یکم، در فتح سوپرجام نقش بیشتری داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها