|

خبری مهم در مورد پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس

مدیرعامل ذوب آهن نسبت به درخواست غرامت 20 میلیادری در پرونده سینا اسدبیگی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا احسانی در خصوص صحبت‌هایی که از درخواست ۲۰ میلیاردی از باشگاه پرسپولیس بابت پرونده سینا اسدبیگی مطرح شده اظهار داشت: این خبر درست نیست چرا که ما با باشگاه پرسپولیس در این خصوص صحبتی نداشتیم و طرف حساب ما در این پرونده باشگاه پرسپولیس نیست و ما با خود بازیکن طرف هستیم و وکیل باشگاه ما با وکیل این بازیکن در حال مذاکره است تا به نتیجه برسند و آن را به ما اعلام کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی در مورد اینکه آیا مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در این پرونده از سوی ذوب آهن مطرح شده یا نه، گفت: آن اوایل که اسدبیگی تازه به پرسپولیس رفته بود ما این مبلغ را مطرح کردیم و هدفمان هم این نبود که این پول را دریافت کنیم و هدفمان از مطرح کردن این رقم این بود که او به ذوب آهن برگردد ولی در کل بخواهید حساب کنید ما معادل چنین رقمی خسارت دیدیم. اگر اسدبیگی ۳ هفته زودتر به من می‌گفت می‌خواهم جدا شوم مشکلی نبود و فکری برای جانشینی او می‌کردیم ولی ما روی او حساب کردیم‌، قرارداد بستیم، با تیم به اردو رفت و بازیکنانی که در پست او داشتیم را رد کردیم و وقتی فرصتی برای ما نمانده بود دست ما را در پوست گردو گذاشت. این خسارتی که می‌گویم فقط بحث خود بازیکن نیست و خسارتی است که به مجموعه وارد شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه موضع امروز باشگاه در خصوص این پرونده چیست، توضیح داد: ما وکیل خودمان را معرفی کردیم تا با وکیل بازیکن طی جلساتی به تفاهم برسند و نتیجه تفاهم را به ما اعلام کنند. ما رقمی پیشنهاد ندادیم و منتظریم تا طرف مقابل پیشنهاد خودش را به ما بدهد و آن را سبک و سنگین کنیم. دیگر بحث ۲۰ میلیارد مطرح نیست چون این بازیکن به تیم دیگری رفته و مشغول بازی است و شرایط متفاوت است. منتظر پیشنهاد طرف مقابل هستیم تا مسیری برای توافق پیدا کنیم.

احسانی در مورد اینکه رأی پرونده چه زمانی صادر می‌شود، گفت: قرار بود دوشنبه هفته قبل این حکم صادر شود ولی نمی‌دانم چرا کمیته تعیین وضعیت در این خصوص تعلل می‌کند و ما هم منتظریم تا حکم صادر شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها