|

ستاره خط حمله لیورپول جام جهانی را از دست داد!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم لیورپول، اعلام کرد ژوتا چند ماه از میادین دور خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

حدود یک ماه تا شروع جام جهانی مانده و همه نگرانی سرمربیان رده ملی، مصدومیت بازیکنان و غیبت در این تورنمنت است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دیوگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، در اواخر دیدار این هفته مقابل منچسترسیتی دچار مصدومیت ساق پا شد و یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از دیدار با وستهم اعلام کرد این بازیکن جام جهانی قطر 2022 را از دست خواهد داد.

یورگن کلوپ گفت: "ما به وستهم احترام زیادی می گذاریم، آنها مشکلات زیادی برای ما ایجاد می کنند و بازیکنان واقعا باکیفیتی در اختیار دارند. خبر خوبی در مورد دیوگو ژوتا ندارم و او جام جهانی را از دست خواهد داد. او دچار یک مصدومیت بسیار جدی عضله ساق پا شده و نبود این بازیکن تاثیر فراوانی روی شرایط ما خواهد داشت. حالا می‌توانیم بگوییم او برای مدت طولانی دور از میادین خواهد بود و من در مورد ماه‌های متوالی صحبت می‌کنم.

خواهیم دید زمان غیبت دیوگو ژوتا چقدر طول می کشد و نمی‌خواهم عددی تعیین کنم، اما این روند طولانی خواهد بود. البته من همیشه به پیشرفت های مثبت در روند ریکاوری امیدوار هستم. ژوتا تا اینجا به طرز شگفت انگیزی خوب بوده، او پسر باهوشی است و وقتی او را از زمین خارج کردیم، می دانست چه شده است. خود ژوتا در آن لحظه متوجه شد یک اتفاق جدی رخ داده و رویا حضور در جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دیدار جنجالی مقابل منچسترسیتی؟ یک عملکرد فوق العاده در یک بازی واقعا فشرده ارائه دادیم و البته داوران نیز وظیفه واقعا مهمی داشتند. انگلیسی من به اندازه کافی خوب نیست که بگویم آن نتیجه چقدر مهم بود، اما از همه جنبه های مختلف، این همان چیزی بود که به آن نیاز داشتیم. حواشی بعد از مسابقه؟ این اولین باری نیست که سوء تفاهم ایجاد  می شود و اگر مردم چیزی را اشتباه متوجه شوند، من نمی توانم آن را تغییر دهم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی