|

ستاره‌ای که خیلی راحت از دست اینتر پرید!

پائولو دیبالا، عملکرد خوبی در ترکیب تیم رم داشته و همین موضوع حسرت هواداران اینتر را بیشتر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از عدم تمدید قرارداد با یوونتوس و ناکامی در توافق با تیم هایی چون اینتر و میلان، پائولو دیبالا در نهایت لباس جالوروسی را به تن کرده و شاگرد ژوزه مورینیو در پایتخت ایتالیا شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره جوان در این فصل با رم شروع بسیار خوبی داشته و حتی او این هفته گل تساوی تیمش در مقابل نراتزوری را در جریان پیروزی 2-1 روز شنبه در ورزشگاه سن سیرو به ثمر رساند. این انتقال در حالی رخ داد که برای مدت زیادی به نظر می رسید دیبالا راهی اینتر می شود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، شخصا در فصل تابستان شانس جذب پائولو دیبالا رد کرد و تصمیم گرفته که به جای خرید این ستاره آرژانتینی، خواکین کوره‌آ را در ترکیب تیمش حفظ کند. کوره‌آ در تابستان سال 2021 و به صورت قرضی از لاتزیو با بند خرید 31 میلیون یورویی به اینتر پیوست.

اما در فصل تابستان امکان فروش این بازیکن و توافق با دیبالا وجود داشت که این اتفاق در نهایت رخ نداد و خواکین کوره‌آ در اینتر ماندنی شد تا دیبالا نیز به رم برود. جالب اینجاست این مهاجم آرژانتینی در فصل گذشته در 36 بازی در تمام رقابت ها با لباس نراتزوری، فقط شش گل به ثمر رساند و نمایش فوق العاده ای نداشت. اما اینزاگی که با خواکین کوره‌آ در لاتزیو نیز کار کرده بود، دوباره اعتقاد خود را به این بازیکن نشان داد و همین باعث شد انتقال دیبالا به اینتر در مرز نهایی شدن، به یکباره منتفی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها