|

شوک احتمالی به استقلال؛ ساپینتو چند جلسه محروم می شود!

ساپینتو به احتمال زیاد بیش از دو جلسه از همراهی استقلال در لیگ برتر محروم می شود.

لینک کوتاه کپی شد

کمیته انضباطی ساعاتی پیش اعلام کرد دوشنبه ۱۸ مهر به تخلف سرمربی تیم استقلال در بازی با گل گهر رسیدگی خواهد کرد و این بدین معنی است که داور و نماینده فدراسیون فوتبال علیه ساپینتو گزارش رد کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ اگر این پرونده منجر به صدور رای شود که قطعا خواهد شد ریکاردو ساپینتو بیش از دو جلسه از همراهی تیم استقلال محروم خواهد شد. او یک جلسه را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست می‌دهد. یک جلسه محرومیت تعلیقی هم در پرونده او به وجود دارد که با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل جاری فعال می‌شود و ساپینتو بعد از بازی با استقلال هم قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و اگر رای پرونده جدید یک جلسه باشد ساپینتو مجموعا سه جلسه از همراهی تیم استقلال محروم خواهد شد و اگر این محرومیت به دو جلسه افزایش پیدا کند جلسات محرومیت سرمربی تیم استقلال به ۴ جلسه خواهد رسید.

او پیش از این به خاطر اتفاقات انزلی ۱۵۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه محروم شده بود که محرومیت وی به مدت یک سال به حالت تعلیق در آمد که با توجه به اتفاقات رخ داده در سیرجان این یک جلسه از محرومیت اتوماتیک وار اجرایی خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها