|

یک ستاره دیگر منچستر مصدوم شد

افائل واران، مدافع فرانسوی مچستریونایتد، امروز آزمایش‌ هایی انجام می‌دهد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

لینک کوتاه کپی شد

منچستریونایتد روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 3-6 برابر این تیم شکست خورد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ واران که از ابتدای این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در نیمه اول دچار پیچ‌خوردگی از ناحیه مچ پا شد و در حالی که تنها 40 دقیقه از شروع بازی گذشته بود مجبور شد جایش را در زمین به ویکتور لیندلوف بدهد. 

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که این بازیکن دچار پیچ‌خوردگی مچ پا شده است و آزمایش‌های مفصل امروز روی پای او انجام خواهد شد تا مشخص شود که مدت زمان مصدومیت او چقدر خواهد بود.

این مدافع فرانسوی موفق شده بود در طول این مدت به گزینه اول اریک تن‌هاخ برای قرار گرفتن در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ در کنار لیساندرو مارتینز تبدیل شود اما به نظر می‌رسد که این مربی هلندی حالا با مشکلی جدی روبرو باشد چون هری مگوایر نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دسترس نیست. 

یونایتد این هفته باید برای بازی برابر اومونیا نیکوزیا در لیگ اروپا به قبرس سفر کند و غیبت این دو بازیکن در خط دفاعی ممکن است برای آنها دردسرساز شود. هرچند، تن‌هاخ امیدوار است که مصدومیت واران جدی نباشد و او با یک استراحت کوتاه مدت بتواند خیلی سریع بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش برگردد و آنها را در دیدارهای حساس و فشرده پیش رو همراهی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها