|

آمار عجیب امیر قلعه نویی برابر تیم استقلال!

قلعه نویی که پرافتخارترین سرمربی لیگ محسوب می شود، در 8 تقابل قبلی از تیم استقلال شکست خورده است.

لینک کوتاه کپی شد

امیر قلعه نویی به تنهایی 3 جام از 4 قهرمانی استقلال را به نام خود ثبت کرده، ضمن اینکه با کسب 2 قهرمانی با سپاهان در حال حاضر پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  قلعه نویی در سال های اول جدایی اش از استقلال همیشه نتایج خوبی برابر این تیم کسب می کرد اما در 4 فصل گذشته کاملا این موضوع برعکس بوده است.

امیر قلعه نویی بعد از بازی رفت استقلال برابر سپاهان در لیگ نوزدهم که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید، در 6 بازی لیگ و 2 بازی جام حذفی پشت سرهم از استقلال شکست خورده است.

در مجموع 8 بازی پشت سرهم که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی سپاهان و گل گهر از استقلال شکست خورده است، 6 بازی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بوده، یک بازی محمود فکری هدایت آبی ها را برعهده داشته و ریکاردو ساپینتو هم شب گذشته طعم پیروزی برابر ژنرال را چشید.

البته فصل پیش بازی رفت دو تیم استقلال و گل گهر با نتیجه مساوی به پایان رسید اما با حکم کمیته انضباطی این بازی 3 بر صفر به نفع آبی ها تمام شد و در نهایت دست امیر قلعه نویی از کسب امتیاز برابر تیم سابقش کوتاه ماند.

البته نباید فراموش کرد قلعه نویی برابر استقلال بدشانس هم بوده و در برخی بازی ها حقش شکست نبوده اما در نهایت به تیم محبوبش باخته است. هرچه هست آمار ژنرال برابر آبی ها برای خیلی ها باور نکردنی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها