|

دو ستاره پرسپولیس منتظر چراغ سبز کی روش

پورعلی گنجی وسرلک در انتظار کوچکترین فرصت از سوی کی روش هستند تا در بازی با سنگال توانایی های خود را به نمایش بگذرند.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد در بازی با سنگال به پورعلی گنجی و میلاد سرلک فرصت حضور در میدان داده شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، در اولین بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل اروگوئه دو نماینده پرسپولیس در تیم ملی ثابت به میدان رفتند. علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی دو بازیکنی بودند که از ابتدا در ترکیب تیم ملی حضور داشته و اتفاقا بازی بسیار خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشتند.

بیرو چند واکنش به موقع و تماشایی روی ضربات مهاجمان و هافبک های حرفه ای اروگوئه داشت تا انع از باز شدن دروازه ایران شود. هرچند که به واسطه مصدومیت از ناحیه کمر در دقیقه 63 جای خود را به امیر عابدزاده داد‌. مهدی ترابی نیز با تصمیم کی روش 68 دقیقه به عنوان وینگر چپ برای تیم ملی بازی کرد و درنهایت جای خود را به مهدی طارمی داد. آن هم در شرایطی که در دقیقه 65 می توانست دروازه حریف را باز کند.

وحید امیری دیگر نماینده پرسپولیس در اردوی تیم ملی نیز پس از 4 ماه مصدمیت بالاخره در دقیقه 85 به جای سامان قدوس وارد زمین شد تا خیال همه را بابت رسیدنش به فرم ایده آل و حضور در جام جهانی راحت کند.

حال با توجه به حضور این سه بازیکن در بازی با اروگوئه، هنوز فرصتی به پورعلی گنجی و میلاد سرلک داده نشده و آن ها در انتظار کوچکترین فرصت از سوی کی روش هستند تا در بازی با سنگال توانایی های خود را به نمایش بگذرند. پورعلی گنجی که یکی از مدافعان ثابت دوران حضور کی روش در ایران بود قطعا یکی از نفرات مورد نظر این مربی پرتغالی برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی است اما کار سرلک کمی سخت تر است. چرا که کی روش شناختی از او ندارد و شماره 10 سرخ های تهرانی علاوه بر جلب نظر کی روش با رقبای سرسختی مثل امید ایراهیمی، احمد نورالهی و سعید عزت اللهی برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند.

به هر روی از آن جایی که مرتضی پورعلی گنجی و میلاد سرلک در بازی با اروگوئه نیمکت نشین بوده و فرصت بازی پیدا نکردند؛ پیش بینی می شود که در بازی بعدی مقابل سنگال مورد با نظر کارلوس کی روش در ترکیب اصلی قرار بگیرند. باید منتظر بود و دید درنهایت تصمیم کارلوس در این مورد چه خواهد بود و برای بازی دوم مقابل سنگال به چه نفراتی میدان خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها