|

ترکیب احتمالی اروگوئه برای بازی ایران

سرمربی اروگوئه، این فرصت را دارد که در دیدار مقابل ایران تغییراتی که قرار است در تیمش ایجاد کند را امتحان کند.

لینک کوتاه کپی شد

وقفه دیدارهای ملی در ماه سپتامبر آخرین فرصت برای آلونسو است که تغییرات نهایی را پیش از شروع جام جهانی 2022 در تیمش اعمال کند و بازسازی مدنظرش در خط دفاعی را انجام دهد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ شرایط آمادگی دیه‌گو گودین که در حال طی کردن روند درمان مصدومیتش است و همچنین مشکلی که در دقیقه آخر برای خوزه ماریا خیمه‌نز و سباستین کواتس به وجود آمد باعث شد که مربی این تیم در فاصله 61 روز تا شروع جام جهانی سه گزینه اولش در خط دفاعی را در اختیار نداشته باشد. 

 

مسئله کاپیتان این تیم با دو بازیکن دیگر متفاوت است. مصدومیت جدی او باعث شد که این بازیکن از ماه آگوست برای طی کردن درمان و با هدف رسیدن به سطحی که بتواند در جام جهانی بازی کند به اروپا بیاید اما شرایطش هنوز مشخص نیست. 

آلونسو باید تا لحظه آخر برای او صبر کند و پیش از این گفته بود که نگران وضعیت گودین نیست اما می‌داند که عدم حضور  سه بازیکن مهمش در  اردوی آماده‌سازی اتریش ممکن است به ضررش تمام شود. 

به این ترتیب، آلونسو چاره‌ای جز این ندارد که از ماتیاس اولیورا در چپ و همچنین رونالدو آرائوخو استفاده کند و باید تصمیم بگیرد که آیا قصد دارد او را در سمت راست حفظ کند یا به پست دفاع وسط ببرد که پست اصلی او است. 

این مربی در بازی دوستانه روز جمعه برابر ایران و بازی با کانادا باید یک خط دفاعی منسجم را به زمین بفرستد و از ترکیبی استفاده کند که پیش از این هرگز تجربه استفاده از آن را نداشته است. 

او گیلرمو وارلا و دامیان سوارز را نیز در سمت راست دارد و بازیکنان دیگری چون آگوستین روخل، مارتین سازرس، سباستین سازرس و ماتیاس وینیا را نیز به عنوان مدافع در فهرستش می‌بیند. 

با وجود تمام مشکلاتی که در خط دفاعی این تیم وجود دارد، دو بازیکن از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا در ترکیب این تیم در خط میانی حضور خواهند داشت: رودریگو بنتانکور و فدریکو والورده. 

او همچنین در خط حمله نیز از حضور بازیکنان خوبی مثل آراسکائتا، نیکولاس دلا کروز، آگوستین کانوبیو و لوئیز سوارز، برایان اوکامپو، دیه‌گو روسی، داروین نونیز و مارتین ساتریانو بهره می‌برد. 

ترکیب این تیم در خط میانی و حمله احتمالا شامل والورده، وسینو، بنتانکور، دلا کروز، آراسکائتا و سوارز خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها