|

غیبت دو ستاره اروگوئه برابر ایران

ادینسون کاوانی و سباستین کواتس به دلایل مختلف قادر به همراهی اروگوئه در بازی برابر ایران نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

کاوانی این هفته برای اولین بار در ترکیب اصلی والنسیا به میدان رفت و در جریان پیروزی 0-3 این تیم برابر سلتاویگو توانست 70 دقیقه برای این تیم بازی کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کاوانی با اشاره به غیبتش در اردوی تیم ملی اروگوئه برای بازی برابر ایران و کانادا اضافه کرد:« این مسائلی است که رخ می‌دهد. من با سرمربی تیم ملی حرف زدم. گاهی باید بعضی از مسائل را درک کرد. همه چیز به همان شکلی که باید پیش رفت. حالا باید عملکرد بهتری داشته باشیم.»

کواتس که در دیدار این هفته اسپورتینگ لیسبون برابر بواویشتا در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت، در دقیقه 71 به دلیل احساس درد از ناحیه ماهیچه پا از زمین بازی بیرون رفت. این خبر خوبی برای دیه‌گو آلونسو نیست که امیدوار بود این بازیکن را در دو دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران و کانادا در اختیار داشته باشد. 

تیم پزشکی اسپورتینگ لیسبون اعلام کرده است که پس از انجام آزمایش‌های اولیه مشخص شده است که این بازیکن به دلیل مصدومت قادر به همراهی تیم ملی کشورش نیست. 

به این ترتیب شرایط برای تیم ملی اروگوئه کمی پیچیده شد. آنها حالا سه مدافع اصلی که معمولا در دیدارهای بزرگ به کار می‌گیرند را در اختیار ندارند. 

پیش از این نیز اعلام شده بود که دیه‌گو گودین و خوزه ماریا خیمه‌نز قادر به همراهی این تیم نیستند و روند درمانی‌شان پس از مصدومیتی که به آن دچار شده بودند را طی می‌کنند و به همین دلیل در اردوی اتریش این تیم غایب خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها