|

سعید صادقی به بازی با تراکتور می رسد؟

سعید صادقی با توجه به آسیب دیدگی اش در اردوی تیم ملی، حضورش در دیدار با تراکتور نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تلاش زیاد سعید صادقی برای نشان دادن توانایی هایش به کی روش اثر معکوس داشت و با مصدومیت او همراه بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ صادقی که در آخرین بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان نیز با درد زیاد زمین بازی را ترک کرد و جایش را به کمال کامیابی نیا داد، در بازی درون گروهی که کی روش در بدو حضورش در ایران برای انتخاب نهایی بازیکنان داخلی ترتیب داد حضور پیدا کرد و تمام تلاشش را به کار گرفت تا نظر سرمربی جدید تیم ملی را جلب کند.

او در این بازی که در دو وقت 40 دقیقه ای انجام شد، فشار زیادی را تحمل کرد تا درنهایت با مصدومیت شدیدتری مواجه شود. آسیب دیدگی که گفته می شود از ناحیه همسترینگ است. 

طبق پیش‌بینی‌ کادر پزشکی پرسپولیس، درمان سعید صادقی پروسه ای 10 روزه خواهد داشت اما به شرطی که همسترینگ او پاره نشده باشد. پیش بینی که جدیدا انجام شده و گفته می شود ممکن است همسترینگ او پاره شده باشد. هرچند که کادر پزشکی پرسپولیس در خصوص این شایعه اظهارنظر رسمی نداشته است. 

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که سعید صادقی با چند جلسه استراحت و تمرینات اختصاصی قادر خواهد بود به تمرینات گروهی بازگشته و برای بازی با تراکتور در اختیار کادرفنی قرار بگیرد.

به هر روی هرچه هست این روزها مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس به شکل همزمان تا حدی مشکل ساز بوده است. مصدومیت نفراتی چون عالیشاه، سعید صادقی و حالا دیاباته که گفته می شود چند هفته آینده را از دست داده و ممکن است پس از جام جهانی مهیای حضور در ترکیب پرسپولیس شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها