|

لواندوفسکی چند گل به بایرن مونیخ زده است؟

لواندوفسکی زمانی که در دورتموند حضور داشت، 14 بازی مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت و در این 14 بازی موفق شد 5 گل به ثمر برساند

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 در هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و رابرت لواندوفسکی چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، لواندوفسکی اکنون پس از جدایی از بایرن مونیخ برای اولین بار به مصاف این تیم می رود. البته لواندوفسکی قبلا هم با بایرن مونیخ روبرو شده است چرا که رابرت لواندوفسکی پیش از پیوستن به بایرن مونیخ در بورسیا دورتموند حضور داشته است. لواندوفسکی بین سال های 2010 تا 2014 در بورسیا دورتموند توپ می زد و در آن تیم بود که ستاره شد و مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفت و بدین ترتیب توانست خودش را به تیم اول آلمان برساند.

لواندوفسکی زمانی که در دورتموند حضور داشت، 14 بازی مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت و در این 14 بازی موفق شد 5 گل به ثمر برساند و بدین ترتیب سابقه گلزنی به باواریایی ها را دارد. البته لواندوفسکی بین سال های 2014 تا 2022 در بایرن مونیخ حضور داشت و تبدیل به ستاره این تیم شد.

او اکنون شروع خوبی در بارسلونا داشته است و هواداران بارسلونا امیدوارند که او مثل گذشته بتواند مقابل بایرن مونیخ گلزنی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی