|

ماجرا انتقال لواندوفسکی به بارسلونا چه شد؟

بارسلونا برای جذب مهاجم لهستانی پیشنهاد دیگری نمی‌دهد

لینک کوتاه کپی شد

امضای توافق میان بارسلونا و بایرن تا مرز اتفاق افتادن هم پیش رفت اما اتفاق نیفتاد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ این موضوعی است که رابطه بین 2 باشگاه را از مذاکره در رابطه با انتقال یک بازیکن به نزاع و کدورت کشانده؛ کدورتی که باز هم آبی و اناری‌پوش شدن لوا را سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌کند.

اعتصاب ستاره بایرن؛ نزدیک‌تر از همیشه

بارسا تاکنون 4 بار برای جذب روبرت لواندوفسکی به باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد داده و خود این بازیکن بیش از 4 بار برای ترک مونیخ و سفر به اسپانیا ابراز علاقه کرده است. پیشنهادات و ابراز علاقه‌هایی که در نهایی کردن مذاکرات شکست خورده‌اند تا وعده اعتصاب لواندوفسکی از همیشه جدی‌تر شود. تا پیش از پیشنهاد سوم، در بایرن صحبت از شرکت نکردن احتمالی مهاجم لهستانی باواریایی‌ها در تمرینات شروع فصل بو؛ اما اکنون که پیشنهاد چهارم و 48 میلیونی بارسلونا هم سران بایرن را برای از دست دادن لوا متقاعد نکرده، احتمال به وقوع پیوستن این شایعه جدی‌تر به نظر می‌رسد.

اعتصاب لوا می‌تواند پایان دوران شیرین حضور او در پیراهن تیم همیشه قهرمان بوندس‌لیگا را به تلخ‌ترین شکل ممکن رقم بزند و رکوردشکن بزرگ مونیخ را تبدیل به چهره‌ای پر از حاشیه و ناراحتی کند. گفته می‌شود بایرن در پی مبلغی بالاتر از 50 میلیون یوروست و بارسا از ارائه این مبلغ امتناع می‌کند.

شاید با توجه به سن و سال مهاجم بایرن، انتظار باشگاه کنونی این بازیکن چندان هم منطقی تلقی نشود اما در هر صورت او بازیکن بایرن مونیخ نام دارد و در صورت عدم فروش توسط بایرن، قانونا مجبور است در تمرینات به تیم اضافه شود. اعتصاب لواندوفسکی و شرکت نکردن او در تمرینات برایش گران تمام خواهد شد و البته در سوی مقابل منزوی شدن بهترین گلزن بایرن و چهره محبوب سکوهای آلیانز آرنا ممکن است برای سران جنجالی باشگاه آلمانی خساراتی داشته باشد. مذاکرات در راستای انتقال یک بازیکن از یک باشگاه بزرگ به باشگاه بزرگی دیگر در آستانه تبدیل شدن به یک جنگ است که تبعات این جنگ قطعا هر 3 طرف ماجرا را زخمی خواهد کرد. لواندوفسکی بخشی از جایگاهش را می‌بازد، بایرن و حمیدزیچ اعتبارشان مورد هدف قرار می‌گیرد و بارسلونا و ژاوی فرصت را برای جذب یک مهاجم خوب از دست خواهند داد.

بارسا پیشنهاد دیگری نمی‌دهد

موضوع جدیدی که به این منازعه وارد شده، ادعای رسانه‌های اسپانیایی است؛ مبنی بر این که باشگاه بارسلونا آخرین پیشنهادش را برای خرید لواندوفسکی ارائه کرده و پس از این دیگر پیشنهاد دیگری ارائه نخواهد شد. بارسایی‌ها به زعم خودشان تمام تلاش برای جذب ماشین گلزنی بوندس‌لیگا را به کار بسته‌اند و این در حالی است که قهرمان بوندس‌لیگا چنین باوری در مورد مشتری بازیکن تیمش ندارد.

مقاومت بایرن و عقب نشینی کردن بارسلونا می‌تواند جنگ را میان لوا و حمیدزیچ به اوج برساند. لواندوفسکی تا پیش از به این‌جا رسیدن کار، چندین بار عنوان کرده بود می‌خواهد برود و امیدوار است باشگاه او را درک کند. با این حال باشگاه ستاره‌اش را درک نکرده و مونیخی‌ها همچنان او را بازیکن خودشان برای فصل جدید تلقی می‌کنند. اگر ادعای تمام شدن پیشنهادهای بارسلونا درست از آب در بیاید به احتمال زیاد باید شاهد اعتصاب لوا و مکدر شدن رابطه یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا در دهه اخیر با یکی از بهترین باشگا‌ه‌های جهان باشیم. خاطرات خوب دوران تاخت و تاز لواندوفسکی در نوک پیکان هجومی بایرن در خطر خستند و ظاهرا کسی نگران انهدام این دفتر ارزشمند خاطرات نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها