|

اختلافات نیمار و ام باپه ادامه دارد!

نیمار همچنان از کیلیان ام باپه عصبانی و دلخور است اما این روی عملکرد او تاثیر منفی نمی‌گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

طبق آن چه گل فاش کرده است، دلخوری و عصبانیت نیمار از کیلیان ام باپه هم تیمی خود در پاری سن ژرمن فروکش نکرده است اما این مساله تهدیدی برای تأثیرگذاری روی رختکن پاری سن ژرمن نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  اوضاع در پاریس کاملاً خوب پیش نمی رود ، زیرا به رغم صحبت‌های اخیر و جلسه‌ای در سطح تیم، نیمار همچنان از آنچه که تنش غیرضروری بین خود و ام باپه می‌داند و این مساله در اوایل فصل در جریان اختلاف در مورد پنالتی‌ها در معرض دید عموم قرار گرفت، ناراحت است. او معتقد است امباپه مسئول این درگیری است.

نیمار و ام باپه از ابتدای فصل با هم اختلاف داشتند، امباپه در ابتدا از نفوذ رو به رشد نیمار در رختکن ناراحت بود و نیمار احساس می کرد ام باپه بارها در داخل و خارج از زمین خودخواه بوده است. به گزارش گل، اتفاقی که در بازی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته افتاد که باز هم آتش اختلافات بین نیمار و ام باپه را شعله‌ور کرد. ام باپه به جای این که نیمار را در معرض گلزنی قرار دهد تصمیم گرفت خودش به سمت دروازه حریف برود و موقعیت را از دست داد. این اتفاق نیمار را به شدت خشمگین کرد.

نیمار مراقب بوده که نگذارد دلخوری و خشم او در رختکن مشکلی ایجاد کند و به توصیه های سرخیو راموس در هفته‌های اخیر به عنوان یکی از افراد مورد اعتماد خود عمل کرده است. سرخیو راموس سعی کرده است این مشکل روی رختکن پاریس اثر منفی نداشته باشد و سرمربی پاریسی ها کریستف گالتیه برای اجرای تاکتیک هایش دغدغه ای نداشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها