|

اسکوچیچ در تیم امید؟!

حمید استیلی در گفتگوی تلفنی با اسماعیل پور مجری رادیو خبر پیشنهاد به اسکوچیچ را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در خبرها آمده بود که فدراسیون فوتبال به اسکوچیچ پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی امید را داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ استیلی در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد.

در فدراسیون پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید به اسکوچیچ داده شد؟

بله چند روز گذشته آقای اسکوچیچ را در فدراسیون خواستند. و ایشان خیلی از این مسئله ناراحت شدند و گفتند خیلی بهتر بود که من را همینگونه کنار می گذاشتند تا این پیشنهاد را بدهند. شما می دانید که سرمربی تیم امید مهدوی کیا است؛ آقای مهدوی کیا آدم کوچکی در این مملکت نیستند. اول باید میگفتند که او را نمی خواهند و پیشنهاد قطع همکاری را به او می دادند و بعد پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را به اسکوچیچ می دادند. این پیشنهاد یک توهین است. می توانستند برای کنار گذاشتن اسکوچیچ بسیار شجاعانه به او پیشنهاد قطع همکاری بدهند. حرف های دروغ و کار های فریب کارانه انجام می دهند. شما اول باید به آقای مهدوی کیا احترام بگذارید و به او پیشنهاد قطع همکاری بدهید.

فدراسیون فوتبال در این باره با آقای مهدوی کیا صحبت کردند؟

عرض کردم خیر، فدراسیون فوتبال باید ابتدا پیشنهاد قطع همکاری را به مهدوی کیا میداد و بعد به سراغ اسکوچیچ میرفت. اینکار درستی نیست. دارید با فوتبال مملکت بازی می کنید. هرچقدر شفافیت و صداقت در کار باشد مردم موضوع را بهتر میپذیرند. من آدمی هستم که وقتی کنار گذاشته می شوم هیچوقت حرفی نمیزنم. ولی در حال حاضر اگر حرف نزنید یعنی خیانت به فوتبال. می گویند که ورزش آلوده است. بله آنهاییکه دارند ورزش را اداره می کنند آلوده هستند. وگرنه ورزشکاران آلوده نیستند.

و در آخر آیا اسکوچیچ پیشنهاد فدراسیون را برای سرمربیگری تیم امید قبول می کند؟

بعد از دادن پیشنهاد سرمربیگری امید، چشمان آقای اسکوچیچ پر از اشک شد. من در کنار ایشان بودم. او این پیشنهاد را یک توهین تلقی می کند و به هیچ عنوان آن را قبول نمی کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها