|

بازگشت یک پرسپولیسی به تیم ملی پس از 3 سال!

مدافع کناری محبوب کارلوس کی‌روش، بار دیگر به تیم ملی فوتبال دعوت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

فهرست بازیکنان لیگ برتری دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد و همانطور که پیش‌بینی شده بود، رامین رضاییان، بعد از مدتها دوباره به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ مدافع محبوب کارلوس کی‌روش، در دوران دراگان اسکوچیچ هیچ وقت رنگ پیراهن تیم ملی را ندیده بود و سرمربی سابق تیم ملی درباره عدم دعوت از او و همچنین وریا غفوری گفته بود: به دنبال دفاع راست هستم. دفاع راستی که در بازی گل بزند خوب است ولی وظیفه دفاع راست چیز دیگری است. بازیکنانی که می‌گویید باید در حین بازی فضای پشت شان را پوشش دهند خیلی جای خود را ترک نکنند و اجازه کار به بازیکن حریف را ندهند. بازیکنان دفاع راست بعضی از وقت‌ها ۲۰-۳۰ متر با دفاع وسط فاصله پیدا می‌کند. وقتی توپ‌های قطری از سمت مقابل می‌آید دفاع‌های راست ما برای گرفتن توپ نمی‌روند یا به موقع در دفاع حضور پیدا نمی‌کنند. انتخاب اول من شرکت در دفاع است؛ اگر در حمله هم موفق باشد بیشتر از آن چه که خواستیم بوده ولی نباید سردرگم باشد و کار خود را انجام ندهد.

آخرین باری که رضاییان برای تیم ملی به میدان رفته بود، به دیدار رفت مقابل عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی برمی‌گشت و در آن زمان مارک ویلموتس هدایت تیم ملی را به عهده داشت و حالا، رضاییان بعد از 2 سال و 9 ماه و 28 روز، دوباره به تیم ملی دعوت شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها