|

کی روش حامیان اسکوچیچ را خط می زند؟!

به نظر اگر اتفاق خاصی نیفتد باید کارلوس کی‌روش را روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ببینیم!

لینک کوتاه کپی شد

این شاید بدترین خبر برای برخی ملی پوشان پرسپولیسی کشورمان باشد که در ماه‌های اخیر جزو حامیان دراگان اسکوچیچ بوده اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ پیش تر نوشتیم ۹ بازیکن پرسپولیس برای همراهی احتمالی تیم ملی در اردوی اتریش به سفارت این کشور در تهران رفته و برای اخذ ویزا اقدام کردند.

حالا به نظر شما جدایی کی‌روش و بازگشت کارلوس کی‌روش به سود و ضرر کدام ملی پوشان پرسپولیسی است؟

علیرضا بیرانوند؛ شاید اوضاع بهتر شود، شاید هم بدتر!

دروازه بان دوباره اوج گرفته پرسپولیس بهترین دوران فوتبالی خود را زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش سپری کرد. علیرضا بیرانوند به رغم آن که اسکوچیچ او را نیمکت نشین امیر عابدزاده کرد اما سردارآزمون را برای دفاع از سرمربی کروات همراهی کرد. با این دو پارادوکس فوق شاید اوضاع بیرانوند با انتخاب کی‌روش بهتر شود، شاید هم بدتر!

دانیال اسماعیلی فر؛ شانس دارد!

دانیال اسماعیلی فر در آخرین اردوی تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ دعوت نشد و برهمین اساس استوری حمایتی سردارآزمون و ملی پوشان از مرد کروات را بازنشر نکرد! مدافع راست فیکس پرسپولیس برهمین اساس شاید شانس کمی‌برای دعوت شدن داشته باشد؛ البته به شرط درخشش!

فرشاد فرجی؛ شانسی ندارد

شاگرد قدیمی‌دراگان اسکوچیچ در تیم خونه به خونه بابل هم برای دریافت ویزا به سفارت اتریش رفت اما در صورت انتخاب کارلوس کی‌روش شانسی برای دعوت به تیم ملی نخواهد داشت. چرا؟ واضح است چرا که کارلوس کی‌روش در این پُست شاگردان سینه چاک زیادی دارد!

میلاد سرلک؛ باید خودش را به کارلوس معرفی کند!

 

هافبک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ هم با انتخاب کارلوس کی‌روش کار سختی پیش رو خواهد داشت. مرد پرتغالی از هافبک فیکس و رهبر خط میانی پرسپولیس ندارد و میلاد سرلک باید با درخشش مجدد در فصل جاری، دوباره خودش را به سرمربی جدید تیم ملی معرفی کند. البته او رقبای سختی هم دارد که در گذشته شاگرد کارلوس کی‌روش بوده اند.

سروش رفیعی؛ تاوان حمایت از اسکوچیچ را پس می‌دهد؟!

یکی از حامیان سفت و سخت دراگان اسکوچیچ در ماه‌های گذشته سروش رفیعی بوده است. هافبکی که نه تنها استوری سردارآزمون را بازنشر کرد بلکه در مصاحبه‌های خود به حمایت از دراگان اسکوچیچ پرداخت. آیا هافبک خلاق پرسپولیس هم باید تاوان این حمایت‌ها را پس داده و قید جام جهانی قطر را بزند؟! باید منتظر ماند و دید!

مهدی ترابی؛ دنیا به کام ستاره پرسپولیس می‌شود!

درصورتی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شود، دنیا به کام مهدی ترابی خواهد شد. دراگان اسکوچیچ گرچه ستاره شماره ۹ پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کرده اما اعتقادی به او ندارد. در دوران اسکوچیچ، مهدی ترابی یک نیمکت نشین مطلق بوده است!

سعید صادقی؛ تصمیم عاقلانه ای که به این بازیکن کمک می‌کند

سعید صادقی که درآخرین اردوی تیم ملی ایران در قطر حضور داشت تصمیم گرفت استوری سردارآزمون را منتشر نکند. این بازیکن تازه وارد در تیم ملی نمی‌خواست قاطی ماجرای بزرگان شود و شاید همین تصمیم به ظاهر عاقلانه به او کمک کند. با آمادگی که سعید صادقی برابر تیم هوادار به نمایش گذاشت قادر است نظر کارلوس کی‌روش سرمربی احتمالی بعدی تیم ملی را جلب کند.

کمال کامیابی نیا؛ باید قید تیم ملی را بزند

کمال کامیابی نیا با وجود نیمکت نشینی در پرسپولیس باز در لیست احتمالی مسافران اتریش قرار گرفت و برای دریافت روادید به سفارت این کشور رفت.

البته بعید است کارلوس کی‌روش بازیکن ذخیره به ویژه در لیگ برتر ایران را دعوت کند. کامیابی نیا هم احتمالا باید قید دعوت به تیم ملی را بزند مگر آن که در پرسپولیس فیکس شود یا اینکه...

وحید امیری؛ ستاره مصدوم به جام جهانی می‌رود؟

بازیکن پرسپولیسی مورد علاقه دراگان اسکوچیچ نه تنها استوری سردارآزمون را منتشر کرد بلکه از هیچ فرصتی برای حمایت از مرد کروات دریغ نورزید!

اسکوچیچ هم آن قدر او را دوست دارد که پزشک تیم ملی را پزشک اختصاصی وحید امیری کرده و با وجود طی نشدن کامل دوران نقاهت، این بازیکن خوش اخلاق را در لیست مسافران اتریش قرار داده است.

هرچند کارلوس کی‌روش هم سبک بازی امیری را می‌پسندید اما احتمالا در جریان حمایت‌های این بازیکن از اسکوچیچ قرار گرفته است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها