|

ژاوی یک لیونل مسی جدید رو می کند؟!

یامین لامال با تنها 15 سال سن امروز در تمرین تیم اول بارسلونا حاضر شد. در لاماسیا به او لقب مسی کوچک داده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا این روزها در بهترین شرایط خود قرار دارد و پس از سه پیروزی متوالی در لالیگا چهارشنبه باید در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان برابر ویکتوریا پلژن قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پس از پیروزی 0-3 در زمین سویا، ژاوی هرناندز از 10 بازیکن تیم جوانان باشگاه برای حضور در تمرین تیم اول دعوت کرد و جالب اینکه در میان آنها یک بازیکن 15 ساله نیز حضور دارد.

پس از پیروزی 0-3 در زمین سویا، ژاوی هرناندز از 10 بازیکن تیم جوانان باشگاه برای حضور در تمرین تیم اول دعوت کرد و جالب اینکه در میان آنها یک بازیکن 15 ساله نیز حضور دارد. یامین لامال با وجود اینکه 15 ساله است ولی به دلیل فیزیک بدنی مناسبش و کیفیت بالایی که دارد، برای تیم زیر 19 ساله های بارسلونا بازی می کند. مربیان آکادمی لاماسیا معتقدند او می تواند پس از آنسو فاتی، پدیده جدید باشگاه بارسلونا باشد. فاتی چهار سال پیش و در 16 سالگی بود که به تیم اول بارسلونا رسید و حالا یکی از مهاجمان ارزشمند تیم محسوب می شود.

لامال بال راست است و برای تیم نوجوانان اسپانیا نیز بازی می کند. اسکار لوپز، مربی تیم زیر 19 ساله های بارسلونا، می گوید که لامال می تواند به زودی همه را شگفت زده کند و به تیم اول بارسلونا برسد. موندودپورتیوو در این رابطه نوشت که ژاوی چند بازی لامال را از نزدیک تماشا کرده و سبک بازی او را پسندیده است. او از مدیران باشگاه خواسته است که مراقب این بازیکن باشند و اجازه ندهند تا باشگاه های دیگر با پیشنهادات بهتر، او را به جدایی وسوسه کنند. از لامال به زودی بیشتر خواهیم شنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها