|

نکاتی مهم از بازی امروز پرسپولیس – هوادار

پرسپولیس بعد از برد برابر نفت آبادان و صعود به صدر جدول این هفته به دیدار تیم سرسخت هوادار می‌ رود.

لینک کوتاه کپی شد

این مسابقه روز دوشنبه 14 شهریور از ساعت 19:00 در ورزشگاه پاس قوامین بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ به بهانه این جدال 11 نکته مهم این دیدار را مرور می کنیم.

1- پرسپولیس با 8 امتیاز و هم امتیاز با فولاد در صدر جدول قرار دارد و حتی پیروزی در این مسابقه نمی‌تواند تضمین‌کننده صدرنشینی این تیم باشد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در صورت باخت ممکن است به رده هشتم سقوط کنند.

2- هوادار با 5 امتیاز هشتم است و با برد در این دیدار در شرایط پیچیده‌ای ممکن است در رده نخست قرار گیرد. شکست در این مسابقه شاید به قیمت قرار گرفتن این تیم در رده چهاردهم تمام شود.

3- پرسپولیس در 4 هفته گذشته، 2 برد و 2 تساوی داشته، هوادار هم یک برد، یک باخت و 2 تساوی کسب کرده است. پرسپولیس تنها تیم لیگ است که دروازه‌اش باز نشده است.

4- بر اساس آمار«متریکا» پرسپولیس مثل فصل گذشته یکی از بهترین تیم‌ها در زمینه ارائه فوتبال مالکانه است. این تیم در مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس بهترین تیم لیگ است.  هوادار هم با متوسط 8.5 تکل موفق در هر بازی ضعیف‌ترین تیم لیگ است.

5- هوادار دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، هر 2 بازی فصل گذشته این دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسید. هوادار در کنار شهرداری تبریز، یکی از 2 تیمی است که پرسپولیس در لیگ برتر مقابل آن بردی نداشته و به دنبال شکستن طلسم این تیم است. پرسپولیس تاکنون 3 بار در ورزشگاه پاس قوامین در لیگ برتر به میدان رفته که حاصل آن یک پیروزی و 2 تساوی بوده است.

6- ساکت الهامی علی‌رغم اینکه کارنامه خوبی در لیگ برتر دارد ولی مقابل پرسپولیس به هیچ وجه نتایج قابل قبولی نگرفته و در هر 4 تقابل برابر این تیم شکست خورده است. الهامی که قبلاً دستیار گل‌محمدی بوده با 4 باخت برابر گل‌محمدی به هیچ مربی‌ای بیشتر از این نباخته است.

7- تقابل دو تیم در فصل گذشته 4 گل داشت که 4 گلزن مختلف آن را به ثمر رساندند. محمدجواد محمدی، فرشاد فرجی، محمد حسینی (بازیکن این فصل تراکتور) و سیامک نعمتی بازیکنانی بودند که در این بازی گل زدند.

8- علیرضا بیرانوند با نمایش تحسین‌برانگیز در این فصل با نمره 7.10 بهترین بازیکن پرسپولیس و بهترین دروازه‌بان این فصل از لیگ است. فریبرز گرامی مدافع هوادار، با نمره 6.88 بهترین بازیکن این تیم است.

9- محمدحسینی هافبک جوان فصل گذشته پرسپولیس که فرصت بازی برای این تیم را پیدا نکرد در این دوره برای هوادار بازی می‌کند علاوه بر این ، مظاهر رحیم‌پور و داود فنایی که فصل گذشته در کادر فنی پرسپولیس حضور داشتند در این دوره، هوادار را همراهی خواهند کرد.

10- وحید امیری که مدتهاست از مصدومیت رنج می‌برد در این مسابقه هم نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. فرشاد فرجی پس از غیبت به دلیل مصدومیت مقابل صنعت نفت، مشخص نیست شرایط حضور در این بازی را داشته باشد. شیخ دیاباته خرید جدید و پر سر و صدای پرسپولیس در با دریافت آی تی سی در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در این بازی به میدان رود.

11- بیژن حیدری داور این مسابقه خواهد بود. پرسپولیس در 3 بار آخری که با قضاوت حیدری به میدان رفته به 2 تساوی و یک شکست دست یافته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها