|

اسکوچیچ شیفته بازی ستاره پرسپولیس!

شنیده شده یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس که شانس فراوانی برای حضور در اردوی اتریش و حتی جام جهانی را دارد، سروش رفیعی است.

لینک کوتاه کپی شد

سروش رفیعی نیز یکی از ۹ بازیکن پرسپولیس بود که هفته گذشته برای دریافت ویزا به سفارت اتریش رفت بلکه بتواند همراه تیم ملی در اردوی این کشور شرکت کند. هافبک تکنیکی و بازیساز پرسپولیس توانسته است را در قلب دراگان اسکوچیچ جا خوش کند! چرا؟ توضیح می‌دهیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ چندی پیش سردار آزمون با انتشار یک استوری ضمن اعلام درخواست بازیکنان تیم ملی از دولت برای همه گونه حمایت از این تیم، به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و درخواست کرد تا پایان جام جهانی هیچ چیز را در تیم ملی تغییر ندهند که در ادامه برخی بازیکنان دیگر مانند علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز این استوری را بازنشر کردند.

البته ظاهرا این اقدام با نظر موافق همه بازیکنان تیم ملی همراه نبوده و تعدادی از بازیکنان جوان و باتجربه تیم ملی با وجود گذشت ۲ تا ۳ ساعت از اقدام آزمون و این نفرات ملی پوش چنین استوری را در صفحه خود منتشر نکردند.

سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، کاوه رضایی، پیام نیازمند، سامان قدوس، مهدی قائدی، سید حسین حسینی و مرتضی پورعلی گنجی جزو نفرات باتجربه‌ای بودند که همزمان با این اقدام برخی هم‌تیمی‌های خود از انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی خود خودداری کردند.

برخی نفرات جوان و کم تجربه در اردوی تیم ملی مثل اللهیار صیادمنش، عارف آقاسی، مهدی حسینی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور و مهدی شیری نیز که در آخرین اردوی تیم ملی در قطر حضور داشتند نیز، در صفحه خود این استوری را منتشر نکردند. البته امیر حسین حسین زاده، بازیکن تیم استقلال در اقدامی لحظاتی پس از انتشار این استوری آن را از صفحه خود پاک کرد.

نکته جالب در مورد سروش رفیعی این بود که او برخلاف میلاد سرلک، وحید امیری و علیرضا بیرانوند همواره توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشده بود اما... ظاهرا سروش رفیعی به توصیه شجاع خلیل زاده دوست صمیمی خودش، استوری سردارآزمون را بازنشر کرد تا حسابی نزد دراگان اسکوچیچ عزیز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی