|

قبرس مقصدی نه چندان جذاب برای کاپیتان تیم ملی!

حضور در تیم اومونیا، هفتمین تجربه باشگاهی انصاری‌فرد در خارج از لیگ ایران باشد.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال ایران برای ادامه مسیر فوتبالی خود حضور در لیگ قبرس را انتخاب کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، کریم انصاری‌فرد مهاجم 32 ساله و باتجربه تیم ملی فوتبال ایران که در نقل‌وانتقالات تابستانی نامش در حوالی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس شنیده شده بود، بعد از عدم توافق با مدیران باشگاه آاِک یونان برای ادامه همکاری، تصمیم گرفت تا به فوتبال خود در اروپا ادامه بدهد و به پیشنهادات مطرح شده از لیگ ایران پاسخ منفی داد و پیشنهادهای اروپایی‌اش را بررسی کرد.

اومونیا، هفتمین تجربه خارجی «انصاری‌فرد»

انصاری‌فرد بعد از فسخ قرارداد انجام شده با آاِک یونان، پیشنهادات خود را بررسی کرد و در نهایت تصمیم گرفت تا چالش جدیدی را در فصل منتهی به جام جهانی تجربه کند و در شرایطی که با توجه به عدم حضور در ترکیب تیم یونانی در ماه‌های گذشته، جایگاه متزلزلی در فهرست تیم ملی پیدا کرده، او با مدیران باشگاه اومونیا قبرس به توافق رسید و قراردادی 2 ساله را به امضا رساند.

اومونیا در فصل گذشته رقابت‌های لیگ قبرس با 31 امتیاز در رتبه هفتم رقابت‌ها قرار گرفت و موفق شد سهمیه لیگ اروپا را کسب کند تا کریم انصاری‌فرد در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی فرصت حضور در دومین سطح مسابقات باشگاهی در قاره اروپا را تجربه کند.

مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال ایران پیش از پذیرش پیشنهاد اومونیا قبرس، سابقه بازی در تیم‌های اوساسونا اسپانیا، پانیونیوس و المپیاکوس یونان، ناتینگهام فارست انگلیس، السیلیه قطر و آاِک یونان را در کارنامه خود دارد تا حضور در تیم اومونیا، هفتمین تجربه باشگاهی انصاری‌فرد در خارج از لیگ ایران باشد.

چالش ویژه؛ رویارویی با یاران «کریستیانو رونالدو»

تیم اومونیا در فصل جدید رقابت‌های لیگ اروپا، در گروه پنجم مسابقات با تیم‌های منچستریونایتد انگلیس، رئال سوسیداد اسپانیا و شریف مولداوی هم‌گروه است که رویارویی با تیم پرستاره انگلیسی می‌تواند چالش جذابی برای کریم انصاری‌فرد باشد. نکته جالب این‌که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه جدیدش پذیرفته تا شماره 18 را به تن کند و خبری از پوشیدن پیراهن شماره 10 نیست.

اومونیا یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال قبرس به شمار می‌رود که قدمتی 74 ساله دارد و باید دید مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال ایران در چالش جدید خود، چه عملکردی را نشان می‌دهد و آیا در ترکیب تیم قبرسی موفق می‌شود یا خیر.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی