|

(عکس) زلزله استقلال در نقل و انتقالات؛ 4 بمب آبی پوش شدند!

صبح دوشنبه برای استقلالی ها با سرخوشی آغازشد؛ جایی که بازگشت یزدانی به استقلال رسمی و قایدی، مرادمند و محبی نیز قرارداد خود را امضا کردند.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران استقلال هرچقدر از شروع کار مدیران باشگاه خود در نقل و انتقالات دلخور بودند، از پایان اقدامات خوشحالند؛ جذب ستاره های بزرگ در روزهای گذشته سبب شده تا استقلالی ها حتی با وجود شکست در هفته نخست، به آینده تیم خود امیدوار باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا استقلال آنقدر ستاره های مختلف در ترکیب خود دارد که لیست بزرگسالانش نیز پر شده و با اضافه شدن سیاوش یزدانی باید یک بازیکن را از فهرست خود خارج کند!

با همه این تفاسیر صبح دوشنبه برای استقلالی‌ها حال و هوای دیگری داشت. اگرچه از قبل حضور مهدی قایدی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و محمد محبی در جمع آبی پوشان قطعی شده بود اما اعلام رسمی باشگاه برای عقد قرارداد با این نفرات حال طرفداران این تیم را خوب کرد.

**پول به حساب سانتاکلارا نشست، محبی بست

اولین خبری که صبح امروز رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر کرد انعقاد قرارداد رسمی با محمد محبی بود. ستاره ایرانی سانتاکلارا برای حضور در استقلال نیاز به رضایت باشگاهش داشت. مسئولان استقلال در این خصوص با باشگاه پرتغالی به توافق رسیدند و با نشستن پول رضایتنامه به حساب باشگاه سانتاکلارا انتقال محبی نهایی شد. این بازیکن سابق تیم ملی که چند روزی است در تمرینات استقلال حضور یافته، امروز خبر پیوستن رسمی اش به استقلال از سوی باشگاه منتشر شد و حالا با  رسیدن ITC از پرتغال می تواند برای تیمش به میدان برود.

**سرانجام سیاوش برگشت

بعد از محبی، نوبت به معرفی از سیاوش یزدانی رسید. باشگاه استقلال از برگزاری جلسه ای میان سیاوش یزدانی و مصطفی آجورلو بعد از تایید معافیت مدافع پیشین تیم ملی از خدمت سربازی خبر داد. در این جلسه توافق برای بازگشت یزدانی که 1.5 سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، انجام شد و این مدافع پس از سفر به انزلی برای انجام مراحل اداری معافیت از خدمت خود، به زودی به تمرینات استقلال برمی گردد. با بازگشت یزدانی به استقلال حالا دوباره جمع ستاره های بزرگ و توانمند در خط دفاعی این تیم جمع می شود.

**قایدی با لبخند دوباره در استقلال

مهدی قایدی نیز چند روز قبل انتقالش از شباب الاهلی امارات به استقلال قطعی شده بود. او دو روز پیش به تهران سفر کرد و بعد از جلسه ای با مسئولان باشگاه رسما قراردادش را امضا کرد تا در لیگ بیست و دوم پیراهن آبی پوشان را دوباره برتن کند. خبر انعقاد قرارداد رسمی قایدی نیز امروز از سوی باشگاه منتشر شد و به نظر می رسد او امروز به تمرینات برود و رسما کارش را زیر نظر ریکاردو ساپینتو شروع کند.

**مرادمند مقابل ملوان بازی می کند؟

مدافع باتجربه آبی پوشان با گرفتن کسری خدمت، سربازی خود را به پایان رساند. در این خصوص البته با رایزنی های باشگاه استقلال او توانست زودتر از موعد سربازی اش را تمام کند. مرادمند که مدت زیادی است در تمرینات استقلال حضور دارد، با دریافت کارت پایان خدمت سربازی خود رسما قراردادش را امضا کرد تا بتواند به جمع آبی ها برگردد.

مرادمند حالا کارت بازی اش را نیز دریافت کرده با صلاحدید کادرفنی می تواند بدون مشکل مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر به میدان برود.

**چه کسی از لیست خارج می شود؟

لیست بزرگسالان استقلال بعد از بازگشت سیاوش یزدانی 21 بازیکن را در خود دارد و مشخص است که یک نفر باید از این فهرست خارج شود. در این شرایط مدیران استقلال قرار است به زودی نظر ساپینتو را درباره لیست نفرات بپرسند و با هماهنگی سرمربی یک نفر را از فهرست خارج کنند. باید دید طی روزهای آینده کدام بازیکن استقلال را به مقصد یک تیم دیگر ترک خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها