|

منچستر به دنبال ستاره اتلتیکو

منچستریونایتد برای تقویت خط حمله به دنبال جذب ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید است.

لینک کوتاه کپی شد

با مصدومیت آنتونی مارسیال، وضعیت نامشخص کریستیانو رونالدو و منصرف شدن از ایده جذب مارکو آرناتوویچ، منچستریونایتد همچنان در تلاش برای تقویت خط حمله خود است. در روز‌های اخیر اخباری در مورد علاقه شیاطین سرخ به آلوارو موراتا منتشر شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حال به گفته اتلتیک، منچستریونایتد مذاکراتی برای جذب این مهاجم اتلتیکو مادرید داشته است. انتظار می‌رود که اتلتیکو برای فروش موراتا خواهان مبلغی در حدود 35 میلیون یورو باشد. اتلتیکو همچنین ممکن است با انتقال قرضی موراتا نیز موافقت کند اما این بازیکن دستمزد قابل توجهی را دریافت می‌کند. احتمال جذب بازیکنانی مانند پیر امریک اوبامیانگ و مائورو ایکاردی بسیار کم است.

ممفیس دیپای نیز یکی از دیگر بازیکنانی است که در روز‌های اخیر نامش مطرح شده اما انتظار می‌رود با قراردادی دو ساله به یوونتوس بپیوندد. مذاکرات یونایتد با سالزبورگ بر سر بنجامین ششکو نیز به جایی نرسید و او به لایپزیش پیوست. آیندهوون نیز خواهان حفظ کودی خاکپو است. اخباری در مورد علاقه یونایتد به تیمو ورنر  به گوش می‌رسید که در نهایت او هم به لایپزیش پیوست. همچنین گزارشاتی در مورد  حکیم زیاش  نیز منتشر شدند. برخی دیگر از منابع نیز می‌گویند که ساشا کالایژیچ مهاجم اشتوتگارت تمایل خود را برای پیوستن به یونایتد ابراز کرده است.

همگی این بازیکنان ویژگی و نقاط مشترک کمی با یکدگیر دارند که این نشان دهند عدم وجود برنامه‌ای مشخص در منچستریونایتد است. با این حال در درون باشگاه همه بر روی یک موضوع که آن هم حفظ مارکوس رشفورد است، اتفاق نظر دارند. در هر حال یونایتد همچنان به بازیکنان بیش‌تری در خط حمله خود نیاز دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی