|

پیش بازی استقلال-سپاهان؛ شروعی با طعم فینال!

مهم ترین بازی هفته نخست لیگ، فردا میان استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

قرعه‌ای سخت برای هر دو تیم که امسال با هدف قهرمانی وارد مسابقات خواهند شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ ریکاردو ساپینتو قصد دفاع از عنوان قهرمانی تیم فرهاد مجیدی را دارد و به دنبال این است که نشان دهد استقلال جانشین خوبی برای مجیدی انتخاب کرده و ژوزه مورایس می‌خواهد نشان دهد که می‌تواند موفقیتهایش در آسیا را در لیگ برتر هم تکرار کند. به همین دلیل آنها به نتیجه‌ای جز برد در مسابقه اولشان فکر نخواهند کرد چون باخت احتمالی در این مسابقه، فشار روانی سنگینی به سرمربی تیم بازنده وارد خواهد کرد.

چهره‌های ویژه: این بازی تا دلتان بخواهد چهره ویژه دارد. جدا از تقابل سرمربیان پرتغالی دو تیم، محمد دانشگر که در نقل و انتقالات تابستانی راهی سپاهان شد، در کنار رشید مظاهری و مسعود ریگی و امید نورافکن و حتی میلاد زکی‌پور انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال دارند. این وسط داستان رامین رضاییان با بقیه همبازیانش متفاوت است و او به عنوان یک پرسپولیسی سابق، باید مقابل استقلال قرار بگیرد و همه می‌دانند که او چقدر به دنبال اثبات خودش به دراگان اسکوچیچ و البته یحیی گل‌محمدی در این فصل است. آنطرف میدان هم سجاد شهباززاده و رضا میرزایی بازیکنانی هستند که اولین بازی‌شان در فصل جدید را باید مقابل تیم سابقشان برگزار کنند.

جذابیتی که از بین رفت: قطعا اگر بازی دو تیم با حضور تماشاگر برگزار می‌شد، جذابیت آن چند برابر می‌شد به خصوص آنکه هواداران دو تیم از مدتها قبل شروع به کری‌خوانی برای یکدیگر کرده بودند.

هفته اول لیگ برتر

جمعه 21 مرداد

استقلال – سپاهان ساعت 19.30

تیم داوری:  بیژن حیدری، علیرضا ایلدروم، مهدی عالیقدر، یاسر همرنگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها