|

یک ستاره دیگر استقلال هم جدا می شود؟

رضاوند گفته استقلال درباره سرنوشت من تصیمیم‌ گیری خواهد کرد و فکر می‌ کنم در 48 ساعت آینده تکلیفم با فولاد مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

در حال حاضر نیز استقلال درباره سرنوشت من تصیمیم‌گیری خواهد کرد و فکر می‌کنم ظرف ۴۸ ساعت آینده تکلیفم با فولاد مشخص شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم فصل دوم لیگ برتر فصل گذشته باشگاه استقلال تصمیم گرفتن به فولاد رفته و صالح حردانی آبی‌پوش شود. اکنون نیز باشگاه تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف من مشخص می‌شود.

«آرش رضاوند» روز جمعه در پایان بازی دوستانه استقلال و هوادار، اظهار داشت: شرایط استقلال خوب و ایده‌آل است و برای لیگ برتر آمادگی خوبی دارد.

وی افزود: استقلال در ترکیه اردوی مناسبی داشت و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را پشت سر گذاشت و تا زمان دیدار با سپاهان به اوج آمادگی خواهد رسید.

بازیکن استقلال خاطر نشان کرد: اینکه گفته می‌شود فصل گذشته و با رفتن به فولاد، احیا شدم درست نیست. اتفاق خاصی در استقلال برای من رخ نداده بود که با حضور در تیم دیگری متحول شوم.

رضاوند تاکید کرد: در نیم فصل دوم لیگ برتر فصل گذشته باشگاه استقلال تصمیم گرفتن من به فولاد رفته و صالح حردانی آبی‌پوش شود. در حال حاضر نیز استقلال درباره سرنوشت من تصیمیم‌گیری خواهد کرد و فکر می‌کنم ظرف ۴۸ ساعت آینده تکلیفم با فولاد مشخص شود چرا که مدیران دو تیم در حال مذاکره هستند.

وی گفت: استقلال در فصل جدید تیم بسیار خوبی است، اکثر نفرات این تیم حفظ شده و بازیکنان موثری به خدمت گرفته شده‌اند و به‌نظرم استقلال از فصل گذشته پر مهره‌تر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها