|

یحیی دفاع چپ پرسپولیس را انتخاب کرد!

تیم امید ایران در رقابت‌ های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت نکرد و این خبری خوبی برای تیم های لیگ برتری بود.

لینک کوتاه کپی شد

خبر عدم اعزام تیم امید ایران به قونیه ترکیه برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، هر چند برای مهدوی‌کیا و همکارانش در تیم امید، خبر ناگواری است اما کادرفنی برخی تیم‌های لیگ برتری به ویژه مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان از این اتفاق خوشحالند، چرا که پدیده‌های جوان تیم خود را در هفته‌های نخست فصل جدید لیگ برتر در اختیار دارند و می‌توانند از آن‌ها در ترکیب خود استفاده کنند؛ بازیکنانی مثل امیرعلی صادقی، محمدمهدی احمدی و یاسین سلمانی.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ محمدمهدی احمدی یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس بود. مدافع چپ جوان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که بعد از جدایی علی شجاعی و سعید آقایی، با تصمیم یحیی گل‌محمدی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست. او خیلی زود توانست در ترکیب پرسپولیس جا باز کند، چرا که احمدی در تمامی دیدارهای دوستانه پیش‌فصل سرخ‌پوشان، گزینه نخست یحیی گل‌محمدی برای حضور در سمت چپ خط دفاعی تیمش بود و احتمالاً در لیگ برتر هم اعتماد یحیی به ستاره جوان پرسپولیس ادامه پیدا می‌کند.

وحید امیری گزینه نخست یحیی گل‌محمدی برای سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس است که به دلیل مصدومیت فعلاً قادر به همراهی تیمش نیست و علی نعمتی دیگر بازیکنی است که می‌تواند در سمت چپ برای پرسپولیس به میدان برود، اما حالا لغو اردوی تیم امید باعث شده تا احمدی فرصت طلایی را به‌دست آورد و در هفته‌های نخست لیگ برتر بتواند جایگاه خود در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت را تثبیت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها