|

یحی و پرسپولیس به دنبال طلسم شکنی تاریخی!

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس با مهاجم مد نظر گل‌محمدی به توافق رسیده‌ اند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که کمتر از 10 روز به آغاز مسابقات لیگ بیست و دوم باقی‌مانده اما همچنان عدم جذب مهاجم خارجی بزرگترین دغدغه کادر فنی پرسپولیس به شمار می‌رود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ پس از منتفی شدن حضور کاسیانو دیاز در پرسپولیس، از آلف مانگا به عنوان مهاجمی نام برده شد که پرسپولیس سراغش رفته اما مذاکرات مدیران پرسپولیس با این بازیکن هم به نتیجه‌ای نرسید.

حالا و در شرایطی که روز گذشته علیرضا بیرانوند در مصاحبه‌ای، از سیاست باشگاه در پروسه جذب مهاجم خارجی انتقاد کرده بود، به نظر می‌رسد که پرسپولیس توانسته با یک مهاجم جدید به توافق برسد.

محمد محمدی در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه فرهیختگان، این خبر را تایید کرده و گفته است:" الان با خیال راحت می‌گوییم پرسپولیس هم می‌تواند بازیکن خارجی موردنظر خود را جذب کند. از وقتی بی‌سروصدا پیگیر این موضوع شدیم کارها راحت‌تر دنبال می‌شود. متاسفانه هر بار اسمی منتشر شد کار ما هم سخت شد و درنهایت هم نتوانستیم انتقال فرد موردنظرمان را قطعی و رسمی‌کنیم اما این بار کارها انجام شده و به‌زودی خبرش را در اختیار هواداران تیم قرار می‌دهیم."

فعلا هیچ جزییات خاصی از مهاجم مورد نظر پرسپولیس رسانه‌ای نشده منتهی برخی شایعات تایید نشده حاکی از آن است که این مهاجم، ملیت هلندی دارد و فصل گذشته هم عملکرد خوبی داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها