|

درخواست مهم گل محمدی از مدیران باشگاه؛ این بازیکن را می خواهم!

گل محمدی در ملاقات روز دوشنبه خودش با اسدبیگی خواستار حل مشکل او شد و اعلام کرده که این بازیکن را حتما می خواهد.

لینک کوتاه کپی شد

این درحالی است که باشگاه ذوب آهن اصفهان، این بازیکن و باشگاه پرسپولیس را تهدید به استعفا کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ ذوبی ها مدعی هستند :" اسد بیگی قراردادش با این تیم را تمدید کرده است. در این قرارداد قید شده که باشگاه باید ظرف ۲۰ روز نسبت به پرداخت مطالبات فصل قبل بازیکن اقدام کند و شاید به این بند استناد شده، در حالیکه این ۲۰ روز تمام نشده و از طرفی او مقداری از مطالباتش را هم دریافت کرده است. او نمی تواند با هیچ تیم دیگری نمی تواند قرارداد ببندد. اسد بیگی روزی که با پرسپولیس قرارداد بست تا ظهردر هتل محل اقامت تیم ذوب آهن حضور داشته و همراه با تیم ناهار صرف کرد اما بعد از آن هنگام حرکت تیم به سمت محل برگزاری مسابقه تدارکاتی با مس رفسنجان، مسئولین تیم متوجه شدند با تعویض لباس از اردو خارج شده است! در این اتفاق برخی اشخاص نیز محرک بازیکن بوده‌اند که از طریق مراجع ذیصلاح موضوع پیگیری خواهد شد."

با وجود این تهدید سینا اسد بیگی در دیدار تدارکاتی تیم پرسپولیس برابر تیم امید کشورمان در کنار کمال کامیابی نیا بازی کرد و نمایش فوق العاده ای هم ارائه داد. در غیاب میلاد سرلک که مشکوک به کرونا بود، سینا اسدبیگی هم خوب جنگید و هم در سرزنی و بازیسازی موفق ظاهر شد تا تحسین یحیی گل محمدی را به دنبال خود داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس از خرید جدید و ۲۶ ساله خودش راضی است و از باشگاه خواسته است همه جوانب را بررسی کرده و حتی اگر لازم شد با باشگاه ذوب آهن مذاکره شود تا او در جمع سرخپوشان بماند. در همین ارتباط شنیدیم رضا درویش نیز به یحیی گل محمدی اطمینان خاطر داده است که قرارداد سینا اسدبیگی کاملا قانونی و با مطالعه انجام شده و شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان، به جایی نخواهد رسید.

به نظر می رسد پس از جدایی رضا اسدی از پرسپولیس، سینا اسدبیگی توانسته  نظر مثبت یحیی گل محمدی را به خود جلب کرده باشد. اگر در اولین دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن در اصفهان دیدید اسدبیگی برای تیم جدیدش در مقابل تیم سابق به میدان رفت چندان تعجب نکنید چرا که یحیی گل محمدی اعتقاد زیادی به این هافبک تدافعی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها